Koolituse eesmärk on arendada keeleoskust, pakkuda võimalusi praktiseerida ja laiendada sõnavara ja väljendusoskust. Samuti tööalase keeleoskuse omandamine niisugustes valdkondades, nagu teenindus ja kontoritöö, mis võimaldab toime tulla igapäevastes tööalastes situatsioonides.
Sihtgrupp: Täiskasvanud keelehuvilised, kes omavandavad inglise keele teadmised vastavalt tasemele B1, töötavad või otsivad tööd teenindusega või kontoritööga seotud valdkondades ja soovivad arendada keeleoskust.
Koolituse sisu:
Mina ja teised.
Enda põhjalik tutvustamine valik. Pere, pere traditsioonid.
Töö ja töösuhted
Erialad ja ametid.
Tööpakkumiskuulutused, tööintervjuu
Tegevused tööl, tööpäeva kirjeldamine ja oma töö tutvustamine.
Töötingimused, probleemi lahendamine.
Tööülesannete kirjeldamine. Töökoosolekud.
Läbirääkimiste korraldamine ja pidamine
Telefonivestluste pidamine
CV kirjutamine.
Asjaajamine ametiasutustes
Dokumentatsioon, erinevate kirjade vormistamine.
Pretensioon ja sellele vastamine
Teenindus ja kaubandus
Kõneetikett teenindusasutustes.
Info oma tegevuse ja töökoha kohta
Juhendite mõistmine.
Info toodete kohta. Reklaam
Pretensioon. Seletuskiri.
Reisimine ja transport
Transpordi- ja reisiteenused
Majutusasutused.
Vaatamisväärsused. Reisikirjeldus
Kodukoha kirjeldus.
Elamistingimused.
Kodutööd.
Hooldustööd
Tervis ja tervishoid
Enesetunne ja kaebused.
Isiklik hügieen.
Arsti vastuvõtule registreerimine. Haiglas ja polikliinikus.
Vaba aeg ja ajaviide
Hobid. Sport. Vaba aja veetmine: Kino, teater, kontsert
Keskkond, loodushoid, ilm ja kliima.
Linnud, loomad, taimed.
Koolituse tulemusena osaleja:
koolituse läbinu oskab end tutvustada, vestelda oma ameti, töökoha ja tööülesannete teemal;
saab aru pikematest kõnedest ja ettekannetest;
mõistab ka keerukamaid nüansse oma töö teema puhul;
oskab aktiivselt osaleda aruteludes, väljendada ja põhjendada oma seisukohti;
oskab ette valmistuda töövestluseks , koostada elulookirjeldust;
oskab kirjutada ametikirju;
oskab korraldada ja pidada läbirääkimised inglise keeles;
saab pidada telefonivestlusi;
oskab hankida ja kasutada ingliskeelset teavet, lahendada tööga seotud situatsioone;
teab klienditeeninduse erialasõnavara
Õppemeetodid: Rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, kuulamis- ja tõlkeharjutused, grupi- ja paaristöö.Õppemeetodid: Rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, kuulamis- ja tõlkeharjutused, grupi- ja paaristöö.
Õppetöös kasutab koolitaja enda poolt välja töötatud metoodikat
Koolitaja: Natalia Frolova inglise keele filoloog ja tõlk, magistrikraad, firma ExpressEnglish asutaja, viis läbi erinevaid inglise keele koolitusi, (IELTS eksamiks ettevalmistuskoolitus, riigieksamile ettevalmistuskoolitus, koolitus inglise keele häälduse ja suhtlemisoskuse parandamiseks).
Koolitusfirma tutvustus
Companion koolitusfima korraldab koolitusi vene ja eesti keeles firmadele ja eraisikutele erinevatel teemadel, rohkem tähelepanu pöörates juriidilise taseme tõstmisele. Loen koolitusfirma kohta veel...