Tänapäeva kiiresti muutuvas keskkonnas on oluline oskus luua usaldusväärne ja teadlik esmamulje kui tähtis osa professionaalsest persoonibrändist.
Koolitusel omandavad osalejad teadmised ja praktilised oskused, kuidas kujundada suhtluse esimesed hetked teadlikult ja strateegiliselt, et need looks usaldusväärsust. Läheneme teemale disainmõtlemise vaatenurgast: kuidas kujundada olukordi kasutajakeskselt ja sihipäraselt. Uurime, kuidas keelekasutus, kehakeel ja kontekstitundlikkus aitavad luua selge ja tulemusliku kontakti erinevates suhtlussituatsioonides.
Koolituse eesmärk on omandada teadmised ja oskused mõjusa suhtluse alustamiseks, mis aitab kujundada usaldusväärset esmamuljet ja soodustab koostööd.
Sihtgrupp:
Erinevate tasandite juhid ja spetsialistid, koolitajad, personalijuhid ja -spetsialistid, teenindus- ja müügijuhid ning -spetsialistid jt, kes soovivad luua mõjusat persoonibrändi ja arendada oma suhtlusoskusi.
Programm:
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolitaja:
Grete Männikus
Grete on ettevõtja ja ülikooli õppejõud. Viimased viis aastat on ta keskendunud brändi ja sh persoonibrändi teemadele, toomaks rohkem tähelepanu autentsusele ning ehedate ja väärtuslike kogemuste loomisele. Grete jaoks on teenuste disaini ja brändingu suurimaks ühisosaks kliendile loodavad kogemused ja nende mõtestamine. Kuna meie kõigi persoonibrändid on ruumis juba enne, kui me ise ruumi siseneme, on teadlikkusel iseendast ja oma brändist oluline roll esmamulje kujundamisel. Disainmõtlemine aitab meil aga mõtestada olukorda ja arvestada erinevate osapoolte ja kontekstiga nii, et suhtlus ei oleks pingestatud ja surutud, vaid vaba ja voolav.