Kuidas arendada konkurentsivõimelist toodet toiduainetööstuses?
Koolituse eesmärk on omandada teoreetilisi teadmisi ja praktilisi oskusi konkurentsivõimelise toote arendamise, toote elutsükli pikendamise, koostöö parendamise jpm metoodikate kohta, mis aitavad kõige efektiivsemalt soovitud tulemuseni jõuda.
Nutikamat tootearendust nõuab üha karmistuv konkurents, kiirelt muutuvad trendid, kasvav tarbijate nõudlikkus, tugev hinnasurve ja rõhuv kulude kokkuhoid igas protsessi faasis.
Toiduainetööstusele suunatud praktilisel tootearenduse koolitusel keskendumegi konkurentsivõimelise toote arendamise ja elutsükli pikendamise metoodikatele, mis aitavad kõige efektiivsemalt soovitud tulemuseni jõuda. Koolitusel läbiviidavate temaatiliste töötubade raames on hea võimalus koheselt õpitu personaalseks tegevusplaaniks vormida ning sellele ka esmane tagasiside saada.
Sihtgrupp:
Toiduainetööstuste tootearendajad, tootmisjuhid, kvaliteedijuhid, tehnoloogid, osakondade juhid ja teised spetsialistid, kes puutuvad tihedamalt kokku tootearenduse protsessiga.
Programm:
- 9.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv
- 10.00-11.30 Töötuba: Üheksa korda mõõda, üks kord lõika
- Tulemusliku tootearendusprotsessi põhialused
- Eesmärgid ja segmenteerimine
- Analüütiline planeerimine
- 11.30-11.45 Kohvipaus
- 11.45-13.15 Töötuba: Tühi kott ei seisa püsti
- Koostöö, pädevus ja kalkuleerimine
- Ressursid ja vastutajad vs otsustajad
- Toodetavus, kvaliteet, kohandumine
- 13.15-14.00 Lõuna
- 14.00-15.30 Töötuba: Kuidas külvad, nõnda lõikad
- Toote elutsükli käivitamine
- Müügi- ja turunduskanalid
Meetodid:
- koolitusele eelnev väike ettevalmistav töö, mis on vajalik praktilise töötoa ülesandeks
- interaktiivne loeng ja arutelu
- tootearenduse juhtumite analüüsid ja võrdlusnäited
- praktilised töötoad koolitaja poolt valitud tootearenduse protsesside teemadel, mille käigus valmib koolituse lõpuks igal osalejal personaalne arendusplaan
Õpiväljundid:
Koolituse tulemusena osaleja:
- teab traditsioonilise ja kohanduva tootearendusprotsessi erinevusi;
- oskab hinnata turgu, sihtgruppe, konkurentsi ja tootearenduse protsessi tervikuna;
- on teadlik võimalikest riskidest, mis ohustavad projekti eesmärgi täitumist;
- mõistab koostöö kvaliteedi mõju ja olulisust tulemusliku tootearendusprojekti elluviimisel;
Koolitaja.
Gunnar Obolenski on töötanud ligi 20 aastat müügi-, turunduse-, tootearenduse- ja juhtimise alal nii kaubandus-, tootmis- kui transpordi valdkonnas. Omab pikaajalist kogemust toiduainetööstuse valdkonnast, kus ta vastutas üheksa aastat Rakvere Lihakombinaadi valmistoodete tootearenduse eest ja ligi kaks aastat Selveri Köögi tootearenduse ja turunduse eest. Hetkel töötab Selveris e-kaubanduse juhina.
Eelnevad töökogemused on olnud seotud veel selliste kaubamärkidega nagu: Sebe, Simple Express, Lux Express, Gutta, Laima, Spilva, Finn Crisp, Danone, Kraft Foods.
Lisainfo:
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Koolitusfirma tutvustus
Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...