Lea Kiilaspää
Lea on 15 aastase teeninduse- ja juhtimise kogemusega praktik, kes mõistab nii kliendi, töötaja kui ka juhi vaatenurka. Tema tee on viinud klienditeenindaja rollist erinevate tiimide juhtimiseni. Täna tegutseb ta teenindusjuhi, teeninduspartneri ja coachina, aidates organisatsioonidel kujundada ja viia oma teeninduskogemus järgmisele tasemele. Lea usub, et teeninduse arendamine algab sihipärasest tegutsemisest ehk selgest eesmärgist, läbimõeldud plaanist ja järjepidevusest. Tema jaoks ei lõpe koolitus viimase slaidiga, suur töö algab alles pärast seda. Ta keskendub palju sellele, kuidas teadmised muutuvad tegudeks, harjumusteks ja lõpuks ka tulemusteks. Lea veendumus on, et klient ei osta täna pelgalt toodet vaid kogemust ja emotsiooni. Teenindus algab inimestest ja ettevõtte suuremast visioonist.
Soovid siin lehel olevat infot täiendada?
Palun võta meiega ühendust info@tark.ee.