Kõik koolitused ühest kohast!

Leia sobiv koolitus Eesti kõige põhjalikumast koolitusportaalist

Kairit Reiman

Kairit on kogenud teenindustreener ja teeninduskoolitus.ee asutaja, kes on tegelenud koolitamisega juba üle 6 aasta. Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema teeninduskoolitusi hinnatakse “lihtsa keele” ja professionaalsuse tasakaalu tõttu. Kairit on valitud 2005.a kõige esimeseks Tartu Parimaks Teenindajaks ning osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel. Kairiti soov on, et teenindus muutus igapäevaselt soojemaks, hoolivamaks ja oskuslikumalt juhitud suhtlemiseks teenindaja ja kliendi (ehk kahe inimese) vahel.

Kairit Reiman

Soovid siin lehel olevat infot täiendada?
Palun võta meiega ühendust info@tark.ee.

Aeg

Koolitused

Mida ja kuidas öelda raskeid kliente teenindades

Keerulistes teenindussituatsioonides määravad teenindaja esimesed sõnad ära selle, milliseks kujuneb kliendikontakt ja kliendi rahuolu pakutava lahendusega.

  • 28.01.2026 · 6 akadeemilist tundi · Tallinn,Online · Pärnu mnt. 67A (Ajakirjandusmaja 4 korrus) või Zoomi keskkonnas

Telefoniteeninduse koolitus

Paljud kliendid eelistavad suhelda ettevõtete ja asutustega telefoni teel. See on klientidele kiireim viis saada vajalikke nõuandeid, edastada oma mure või leida probleemile lahendus.

  • 12.02.2026 · 1 päev · Tallinn,Online · Pärnu mnt 67a (Ajakirjandusmaja IV korrus) või veebikeskkonnas Zoom