Persoonibränd: 1. minuti mõju suhtlemissituatsioonides
Tänapäeva kiiresti muutuvas keskkonnas on oluline oskus luua usaldusväärne ja teadlik esmamulje kui tähtis osa professionaalsest persoonibrändist.
- 17.11.2025 · 6 akadeemilist tundi · Tallinn
Ettevõtja ja ülikooli õppejõud. Viimased viis aastat on ta keskendunud brändi ja sh persoonibrändi teemadele, toomaks rohkem tähelepanu autentsusele ning ehedate ja väärtuslike kogemuste loomisele. Grete jaoks on teenuste disaini ja brändingu suurimaks ühisosaks kliendile loodavad kogemused ja nende mõtestamine. Kuna meie kõigi persoonibrändid on ruumis juba enne, kui me ise ruumi siseneme, on teadlikkusel iseendast ja oma brändist oluline roll esmamulje kujundamisel. Disainmõtlemine aitab meil aga mõtestada olukorda ja arvestada erinevate osapoolte ja kontekstiga nii, et suhtlus ei oleks pingestatud ja surutud, vaid vaba ja voolav.
Soovid siin lehel olevat infot täiendada?
Palun võta meiega ühendust info@tark.ee.
Tänapäeva kiiresti muutuvas keskkonnas on oluline oskus luua usaldusväärne ja teadlik esmamulje kui tähtis osa professionaalsest persoonibrändist.