Google’i tööriistade kasutamine turunduses: Google Ads, Google Analytics ja SEO
Kas oled turunduskampaania tulemusi vaadates tõdenud, et tegelikult on võimatu öelda, miks midagi töötas või mitte? Tahaksid teada millised kanalid toovad kõige rohkem tulemusi ja millised söövad lihtsalt raha? Luua sisu nõnda, et see Sinu kodulehekülje otsingumootorites ettepoole viiks?
Google’i tööriistade koolituselt saad väga hea ülevaate, kuidas kasutada Google Analyticsit turundustegevuste mõõtmisel, kuidas seadistada Google Adwordsi selliselt, et maksaksid vähem, aga saaksid rohkem ja kuidas teha SEOd, et Google’s paremini välja tulla.
Sihtgrupp:
Koolitus neile, kelle tööülesandeks on hinnata turundustegevuste tulemusi, vaadata veebilehe toimimist ning analüüsida erinevate kampaaniate ja kanalite tulemuslikkust. Koolitus sobib nii organisatsiooni turundusega tegijale kui ka neile, kes tahaksid targalt turundustegevusi tellida maja seest või agentuuridest. Ettevõtjad, turundajad, sisuloojad – kõik, kes soovivad teha efektiivset reklaami Google otsingumootoris ja kes puutuvad kokku turundamisega sotsiaalmeedia platvormidel.
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): Google Analytics konto olemasolu veebilehel ja ligipääs sellele eelistatult muutmise õigusega (edit), et kohe koolituse käigus seadistusi muuta. Google Ads konto olemasolu ja ligipääs sellele ning huvi SEO vastu.
Koolituse sisu:
- Google Ads
- Sissejuhatus – mõisted ja seosed (CTA, CPC, CPM, CTR, CPA, CPV jne)
- Kampaania eelarve ja hinna kujunemine
- Märksõnade analüüs ja optimeerimine
- Google Adsi konto struktureerimine, kasutatavad reklaamilaiendid
- Reklaami tekstide koostamine ja nende testimine, iga osaleja saab reklaamtekstide loomise põhja ja kirjutab vähemalt kahe reklaami teksti
- Kampaania loomine ja seadistamine – millised võimalused ja valikud on olemas
- Analüütika tõlgendamine ja tulemuste mõõtmine
- Google Analytics
- Põhimõisted ja Google Analyticsis navigeerimine
- Google analytics seadistused ja filtrid täpsema info saamiseks
- Google Analytics 4 seadistamine ning eripärad
- Goal (eesmärkide) seadistamine, et mõõta konkreetseid tegevusi kodulehel
- Abitööriistade ja teiste Google toodetega integreerimine ja infovahetus
- Linkide märgistamine (UTM tags), et analüüsida erinevaid liikluse allikaid
- Kampaaniate / kanalite analüüs
- Lehe kasutatavuse analüüs
- Kasutajate segmenteerimine
- Sihtrühmade loomine taasturunduse kampaaniateks
- SEO
- Mis on SEO?
- Oma veebilehe seisundi kontroll ja optimeerimine
- Kodulehe mobiilisõbralikkus
- Kodulehe turvalisus
- Märksõnade analüüs
- Sisu loomine ja planeerimine
- Sisu levitamine
Õpiväljundid ehk pärast koolituse läbimist osaleja:
- leiab märksõnad ettevõtte toodete ja teenuste sihtgrupi kõnetamiseks;
- oskab analüüsida erinevate märksõnade toimivust ja oskab rakenda eri tüüpi märksõnu;
- saab hakkama reklaamtekstide loomisega;
- mõistab Google hinnastamise loogikat ja planeerib oma kampaania eelarve lähtuvalt eesmärkidest;
- seadistab Google Search reklaamikampaania;
- teab erinevaid termineid nagu Bounce rate, CPC, Conversion rate jne;
- oskab seadistada võtmetegevuste mõõtmise oma veebilehel;
- oskab luua erinevaid sihtrühmasid ja saata need Google reklaamiplatvormile;
- teab, mille jaoks erinevaid seadistusi Google Analytics kontol kasutada ja oskab nende seast oma veebilehele sobivaimaid valida;
- oskab lugeda ja koostada kampaania raporteid ja hinnata kampaania edukust;
- oskab erinevaid raporteid vaadates leida parandamist vajavaid kohti veebilehel;
- teab, millised faktorid mängivad rolli otsimootorite nähtavusel;
- analüüsib oma kodulehe seisukorda ning leiab üles puudujäägid;
- teab, kuidas ehitada oma leht üles nii, et ta oleks otsimootorites parimal võimalikul positsioonil;
- optimeerib kodulehe meediat;
- teab, kuidas tuvastada kodulehe mobiilisõbralikkust ning mida on vaja teha selle arendamiseks;
- analüüsib märksõnu ning tunneb selleks vajalikke tööriistu;
- loob oma sihtgrupi persona;
- teab, kuidas ehitada linke;
- oskab luua ja planeerida sisu, mis on SEO ja lugejasõbralik;
- oskab vältida enamlevinud algajate vigu, mis raha tuulde loobivad.
Koolitaja:
Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.
Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.
Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.
Koolitushind sisaldab:
- klassikoolitust;
- õppematerjale;
- koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
- tunnistust.
Lisaks pakume:
- vajadusel tasuta korduskoolitust kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
- sooje jooke koos küpsistega;
- lõunasööki igal koolituspäeval.
Koolitusfirma tutvustus
Nordic Koolitus OÜ - praktilised IT- ja juhtimiskoolitused Loen koolitusfirma kohta veel...