Ettevõtted, kes on avanud oma e-poe, peavad teadma e-kaubanduse raamatupidamise erisusi.
Millised on e-poe müügitulu kajastamise nüansid, kuidas tagada tulude ja kulude vastavus, mida on vaja teada müügitulu mõõtmisel, kuidas kajastada e-kaubanduse IT platvormi?
Neile ja paljudele teistele küsimustele vastab finantskonsultant ja vandeaudiitor Maire Otsus-Carpenter. Mairel on pikaajaline koolituskogemus raamatupidamise, finantsanalüüsi ja finantsplaneerimise alal ning tema artikleid on avaldatud mitmetes raamatupidamis- ja finantsalastes väljaannetes.
Koolituse eesmärk on selgitada e-kaubanduse raamatupidamise erisusi, et vältida praktikas esile kerkinud vigu.
Sihtrühm:
Raamatupidajad, ettevõtjad, ettevõtete juhid, juristid, finantsjuhid ja kõik teised teemast huvitatud
Programm:
Koolituse läbinu teab olulisi nüansse e-kaubandusega seotud raamatupidamisest, lähtudes Eesti finantsaruandluse standarditest. Millised on e-kaubanduse müügitulu kajastamise nüansid, sh müügitulu tekkimise aeg, müügitulu mõõtmine, tulude ja kulude vastavuse tagamine. Samuti saab teada, kuidas toimub e-kaubanduse IT platvormi kajastamine.
Koolitaja:
Maire Otsus-Carpenter
finantskonsultant ja vandeaudiitor
Maire Otsus-Carpenter on lõpetanud Tartu Ülikooli rahanduse ja krediidi eriala. Ta on töötanud pearaamatupidajana ja audiitorina. Mairel on vandeaudiitori kutse ning ta on Audiitorkogu liige. Tal on pikaajaline koolituskogemus raamatupidamise, finantsanalüüsi ja finantsplaneerimise alal ning tema selleteemalisi artikleid on avaldatud mitmetes raamatupidamis- ja finantsalastes väljaannetes.