Kõik koolitused ühest kohast!

Leia sobiv koolitus Eesti kõige põhjalikumast koolitusportaalist
Tagasi

Digiturundus mikroettevõttele

Igaüks võib reklaamida, aga kuidas teha seda nutikalt ja tulemuslikult? Oskused, mis loovad edu - ideest kasumini!

Tule koolitusele, mis aitab sul aru saada, kuidas digimaailmas nähtavaks saada. “Digiturundus mikroettevõttele“ on praktiline ja lihtsas keeles koolitus, mis sobib nii tegutsevale mikroettevõtjale kui ka alustajale, kes soovib jõuda oma tulevaste klientideni.

Eesmärk

Anda põhjalikud teadmised ja praktilised oskused mikroettevõtte digiturundamiseks. Koolituse jooksul anname teadmised, kuidas alustada digiturundusega ning suurendada ettevõtte nähtavust ja müügitulemusi veebis.

Sihtgrupp

Koolitus on suunatud algajatele digiturunduse huvilistele ning mikroettevõtjale, kes soovivad arendada ettevõtte nähtavust ja leida uusi kliente digikanalite kaudu.

Osalemise eeldused

Eelnev digiturunduse kogemus pole vajalik.

Koolituse sisu

  • Sissejuhatus digiturundusse – 6 auditoorset tundi
    • digiturunduse roll ja võimalused mikroettevõttele;
    • eesmärkide seadmine ja sihtgrupi määratlemine;
    • ülevaade internetiturundusest;
    • kontseptsiooni loomine (mida?, kellele?, kuidas?, kui palju?);
    • sotsiaalmeedia kanalid (Facebook, Instagram, Google, LinkedIn, Youtube);
    • mida postitada ja kuhu postitada (tekstid, pildid, videod);
    • ettevõtte positiivse kuvandi hoidmine;
    • kontseptsiooni täiendamine (kanalid, sisu, sagedus, mõtteline eelarve);
    • kliendi käitumine ja müügitunnel.
  • Visuaalse sisu loomine vabavaralises programmis Canva (pildid ja videod) – 2 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas
    • piltide ja videote loomine ja kujundamine Canvaga;
    • bränding ja kujunduse loomine ettevõtte jaoks;
    • praktilised näited ja ülesanded.
  • E-maili turundus – 2 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas
    • ülevaade e-mailiturunduse platvormidest;
    • tõhusate e-maili kampaaniate loomine;
    • tööriistade (nt Mailchimp) kasutamine;
    • e-posti listide haldamine ja seadusandlus;
    • automatiseeritud e-mailikampaaniate seadistamine.
  • ChatGPT kasutamine digiturunduses – 1 auditoorset ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas
    • mis on ChatGPT ja kuidas see töötab? Promptide näited digiturunduse jaoks
    • piltide ja kujunduse põhjal toote/teenuste turundustekstide koostamine
    • ChatGPT kasutamine igapäevase turundustegevuse lihtsustamiseks
  • Facebooki ja Instagrami turundus – 2 auditoorset ja 6 tundi praktikat õppekeskkonnas
    • eelarve koostamine;
    • sisuloome ja ajaplaneerimine;
    • kampaaniate loomine ja nende analüüs;
    • tasuline vs tasuta sotsiaalmeedia;
    • praktilised harjutused kampaaniate seadistamisel.
  • Google AD’s – 3 auditoorset tundi
    • reklaamikampaaniate loomine ja haldamine;
    • otsingureklaamid ja nende optimeerimine;
    • praktiline töö.
  • Google Analytics – 3 auditoorset tundi
    • tulemuste mõõtmine ja analüüsimine.
    • kuidas kasutada andmeid turundusstrateegiate täiustamiseks?
    • ülevaade raportitest ja nende tõlgendamisest.
  • SEO ja veebiturundus – 3 auditoorset tundi
    • mis on SEO ja kuidas see toimib?
    • märksõnade analüüs ja kasutamine;
    • veebilehe optimeerimine.
  • Iseseisev töö kursuse jooksul – 20 tundi iseseisvat tööd
    • sotsiaalmeedia lehe loomine (nt Facebookis);
    • sotsiaalmeedia kampaania koostamine valitud platvormil – postituste loomine (ei pea olema tasuline), tõenduseks ekraanipildid või lingid;
    • SEO-näidisülesande lahendamine – osaleja analüüsib etteantud veebilehe näidet ja teeb nähtavust parandavaid ettepanekuid.

Lõpetajale digitunnistus või tõend!

Lisainfo

Koolituse maht: 54 tundi (22 tundi auditoorset, 12 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 20 tundi iseseisvat tööd)


Koolitajate tutvustus:

Fred-Ander Pärn

Fred-Ander Pärn

Fred-Ander on sotsiaalmeedia valdkonnas tegelenud juba üle 8 aasta, mille jooksul on ta koostööd teinud nii väiksemate kodumaiste kui ka suuremate rahvusvaheliste ettevõtetega. Viimased kolm aastat on ta olnud digiagentuuri WINK sotsiaalmeedia teenuse eestvedaja ning tegutsenud ka valdkonna koolitajana erinevates ettevõtetes, koolides ja organisatsioonides.
Meljo Musto

Meljo Musto

Meljo on õpetanud logistika ning ettevõtluskoolituse aineid, sh turundust ja sotsiaalmeediaturundust, üle kümne aasta ning ta on abistanud õpilastel koostada üle tuhande äriplaani. Eelkõige on ta spetsialiseerunud turunduse, tootearenduse, hinnastamise ja ärimudeli arendamisele ja äriprotsesside analüüsile.
Koolitamisega on Meljo tegelenud ligi 14 aastat. Ta on spetsialiseerunud veonduse, laonduse, tarneahela juhtimise, ettevõtluskoolituse, sotsiaalmeediaturunduse ja tööohutuse koolituste läbiviimisele. Tulemusliku koolituse läbiviimiseks on tal pikaajaline juhtimisalane ja ettevõtja praktiline kogemus. Meljo omab Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutset.

Koolitusfirma tutvustus:

Reiting Koolituskeskus

Reiting – see on tööalased koolitused täiskasvanutele, täpne raamatupidamine ettevõtetele ning asjalik tugi ettevõtlusega alustajale. Reiting koolituskeskus aitab kaasa Teie töötajate arengule soovitud suunas ning kokkulepitud ajaga. Väärtustame loomingulist mõtlemist ja oleme paindlikud. Pakume õigeid teadmisi õigel ajal, õiges kohas ja õige hinnaga.

Loen koolitusfirma kohta veel.

Registreerun koolitusele