Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Arenguvestlus kui tulemuste saavutamise ja arengu toetamise vahend

Koolituse käigus õpime tundma arenguvestluse kui tulemuste juhtimise ja tööalaste oskuste vestluse edukalt läbiviimise komponente ja eesmärkide seadmise põhimõtteid. Vaatleme ja analüüsime viljakaks täiskasvanuõppeks toimivaid arengumeetodeid ning õpime tagasisidet andma ja vastu võtma.

Arenguvestluste vajaduse, sageduse ja eesmärgi üle on vaieldud, ja vaieldakse ilmselt ka edasi. Pikka aega väldanud talentide nappus ja töötajate tööalase edukuse juhtimise vajadus ei ole aga suutnud kõrvale tõrjuda arenguvestluste läbiviimise vajadust. Protsess ise ja selle regulaarsus jäägugi iga organisatsiooni enda otsustada, kuid kindlasti on oluline töötajal ja tema juhil planeerida aeg, et mõtestada ühiselt järgneva tulemusaasta olulisemad tööalased fookused ja ka tööalaseks edenemiseks vajalike kompetentside areng.

Koolitus on kasulik nii juhtidele kui ka töötajatele, kuna arenguvestluse õnnestumiseks on oluline nii tööandja- kui töötajapoolne teadlikkus ja eelnev põhjalik ettevalmistus.

Koolituse eesmärgiks on omandada uusi teadmisi ja praktilisi kogemusi arenguvestluste läbiviimiseks tööalaste eesmärkide saavutamisel kui ka isikliku arengu juhtimisel ning suurendada enesekindlust sisukate vestluste läbiviimisel ja vestlustel osalemisel.

Sihtgrupp:
Tippjuhid, keskastmejuhid, juhtivad spetsialistid, meeskonnajuhid, personalijuhid.

Programm:

  • 09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00–11.30 Arenguvestlus kui organisatsiooni töö ja töötaja isikliku tööelu juhtimise raamistik
    • Motivatsiooni, pühendumust ja tööalast karjääri mõjutavad tegurid tänases tööelus
    • Arenguvestluse olulisus ja võimalused organisatsiooni ning töötaja tulemusjuhtimisel
    • Vestluseks valmistumine ja organisatsiooni kaasamine toetava protsessi ning kommunikatsiooniga
  • 11.30–11.45 Kohvipaus
  • 11.45–13.15 Arenguvestluse eesmärkide seadmine ja vestluse läbiviimine
    • Mõjusate tööalaste ja tulemuste saavutamist toetavate arengueesmärkide seadmine
    • Eesmärkide sidumine tulemuste juhtimisega ja vastutuse kokkuleppimine
    • Coachingu mõjusate küsimuste rakendamine eduka vestluse läbiviimisel
    • GROW mudeli kasutamine arenguvestluste läbiviimisel ja tulemuste juhtimisel
  • 13.15–14.00 Lõuna
  • 14.00–15.30 Arenguvestluse eesmärkide saavutamise toetamine, vahevestlused
    • Arenguvestluste kokkuvõtted ja edasine töö tulemustega
    • Erinevate arengumeetodite kasutamine arengueesmärkide elluviimisel juhile ja töötajale
    • Parimat potentsiaali äratundmine ja selle rakendamine nii töötaja enda, kui juhi vaates
    • Tagasiside ja vahevestlused kokkulepitud eesmärkide ja tulemi saavutamiseks.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab arenguvestluse eesmärki, rolli ja võimalusi tulemuste ja arengu juhtimisel organisatsioonis;
  • tunneb tagasiside andmise ja saamise vajalikkust;
  • oskab seada mõjusaid tulemuste ja arengu eesmärke nii juhi kui töötajana.

Koolitaja:
Ülle Pind on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse kommunikatsioonijuhtimise eriala (BA) ja Tallinna Ülikooli organisatsioonikäitumise eriala (MA). Ta on lõpetanud Inglismaal, AoEC Tippjuhtide coachingu väljaõppeprogrammi ja omab diplomit “The Advanced Practicioner Diploma in Executive Coaching”. Lisaks on ta läbinud karjäärinõustaja ja mentori väljaõppe ning praktiseerinud seda alates 2004. aastast.
Üllel on pikaajaline strateegilise juhtimise kogemus personalijuhi ja tippjuhtkonna liikmena organisatsioonides Swedbank Eesti, Ericsson Eesti, Elcoteq Tallinn, Stora Enso Baltikum, Paikuse Saeveski. Organisatsioonide personalijuhina on ta olnud eestvedajaks ja muudatuste juhiks nii personali-, juhtimise-, kui organisatsioonikultuuride valdkondades. Erinevate valdkondade praktiline ja põhjalik juhtimise kogemus on teinud temast hinnatud koolitaja, juhtimiskonsultandi ja coachi viimased 15 aastat.
Töötades personalijuhina erinevates ettevõtetes, on ta tõestanud visiooni loomise ja praktilise tööga, kuidas inimlik ja hooliv suhtumine toetab organisatsiooni tulemusi. Tema personalijuhtimise ajajärgul omistati Swedbankile Pere- ja Töötajasõbraliku tööandja kuldmärgis ja kaasaegse tööandja märgis “Austame erinevusi”. Suureks isiklikuks tunnustuseks peab ta Swedbanki Aasta Juht 2020 ja PARE Mõjukaim Personalijuht 2021 tiitlit.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Arenguvestlus kui tulemuste saavutamise ja arengu toetamise vahend