Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Arenguvestlus kui tulemuste saavutamise ja arengu toetamise vahend

Koolituse käigus õpime tundma arenguvestluse kui tulemuste juhtimise ja tööalaste oskuste vestluse edukalt läbiviimise komponente ja eesmärkide seadmise põhimõtteid. Vaatleme ja analüüsime viljakaks täiskasvanuõppeks toimivaid arengumeetodeid ning õpime tagasisidet andma ja vastu võtma.

Arenguvestluste vajaduse, sageduse ja eesmärgi üle on vaieldud, ja vaieldakse ilmselt ka edasi. Pikka aega väldanud talentide nappus ja töötajate tööalase edukuse juhtimise vajadus ei ole aga suutnud kõrvale tõrjuda arenguvestluste läbiviimise vajadust. Protsess ise ja selle regulaarsus jäägugi iga organisatsiooni enda otsustada, kuid kindlasti on oluline töötajal ja tema juhil planeerida aeg, et mõtestada ühiselt järgneva tulemusaasta olulisemad tööalased fookused ja ka tööalaseks edenemiseks vajalike kompetentside areng.

Koolitus on kasulik nii juhtidele kui ka töötajatele, kuna arenguvestluse õnnestumiseks on oluline nii tööandja- kui töötajapoolne teadlikkus ja eelnev põhjalik ettevalmistus.

Koolituse eesmärgiks on omandada uusi teadmisi ja praktilisi kogemusi arenguvestluste läbiviimiseks tööalaste eesmärkide saavutamisel kui ka isikliku arengu juhtimisel ning suurendada enesekindlust sisukate vestluste läbiviimisel ja vestlustel osalemisel.

Sihtgrupp:
Tippjuhid, keskastmejuhid, juhtivad spetsialistid, meeskonnajuhid, personalijuhid.

Programm:

  • 09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00–11.30 Arenguvestlus kui organisatsiooni töö ja töötaja isikliku tööelu juhtimise raamistik
    • Motivatsiooni, pühendumust ja tööalast karjääri mõjutavad tegurid tänases tööelus
    • Arenguvestluse olulisus ja võimalused organisatsiooni ning töötaja tulemusjuhtimisel
    • Vestluseks valmistumine ja organisatsiooni kaasamine toetava protsessi ning kommunikatsiooniga
  • 11.30–11.45 Kohvipaus
  • 11.45–13.15 Arenguvestluse eesmärkide seadmine ja vestluse läbiviimine
    • Mõjusate tööalaste ja tulemuste saavutamist toetavate arengueesmärkide seadmine
    • Eesmärkide sidumine tulemuste juhtimisega ja vastutuse kokkuleppimine
    • Coachingu mõjusate küsimuste rakendamine eduka vestluse läbiviimisel
    • GROW mudeli kasutamine arenguvestluste läbiviimisel ja tulemuste juhtimisel
  • 13.15–14.00 Lõuna
  • 14.00–15.30 Arenguvestluse eesmärkide saavutamise toetamine, vahevestlused
    • Arenguvestluste kokkuvõtted ja edasine töö tulemustega
    • Erinevate arengumeetodite kasutamine arengueesmärkide elluviimisel juhile ja töötajale
    • Parimat potentsiaali äratundmine ja selle rakendamine nii töötaja enda, kui juhi vaates
    • Tagasiside ja vahevestlused kokkulepitud eesmärkide ja tulemi saavutamiseks.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab arenguvestluse eesmärki, rolli ja võimalusi tulemuste ja arengu juhtimisel organisatsioonis;
  • tunneb tagasiside andmise ja saamise vajalikkust;
  • oskab seada mõjusaid tulemuste ja arengu eesmärke nii juhi kui töötajana.

Koolitaja:
Ülle Pind
on Swedbank Eesti varasem personalidirektor. Praegu tegutseb ta koolitaja ja juhtimiscoachina. Personalitöö ja coaching on suureks tööalaseks kutsumuseks. Seda vaimustavat kutsumust järgides on varasemad tööaastad olnud seotud Ericsson Eesti, Elcoteq Tallinna ja Stora Enso Baltikumi personalijuhtimisega. Personalitöö juurde tõi teda sekretäritöö Paikuse Saeveski AS-s. Olles elukestvaõppe usku, on tema erialased enesetäiendused olnud seotud nii õigusteaduse, suhtekorralduse ja kommunikatsiooni, organisatsioonikäitumise kui tippjuhtide ja karjääricoachinguga erinevatest koolidest. Ülle omab Advanced Executive Coaching Practitioner diplomit AoEC Tippjuhtide coachingu väljaõppest Inglismaal. Suureks tunnustuseks enda jaoks peab Swedbanki Aasta Juht 2020 ja PARE Mõjukaim Personalijuht 2021 tiitlit.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Arenguvestlus kui tulemuste saavutamise ja arengu toetamise vahend