Avaleht/Koolitused/Kuidas toime tulla emotsionaalse, äreva, hüsteerilise või depressiivse patsiendiga?
Kuidas toime tulla emotsionaalse, äreva, hüsteerilise või depressiivse patsiendiga?
Kahepäevase põhjaliku koolituse eesmärk on paremini tundma õppida keerulise käitumisega patsiente ning seeläbi parendada koostööd ja ravi tulemuslikkust.
Meditsiinitöös tuleb aeg-ajalt kokku puutuda teatud viisil keeruliste patsientidega, sealhulgas ka depressiivsete, hüsteeriliste, liigselt emotsionaalsete või erinevate meeleoluhäiretega. Tavapärasest teistsuguse käitumise või psüühikaga patsiendid vajavad oskuslikku lähenemist, et neile pakkuda professionaalset tuge ja ravi. Selleks on oluline mõista nende käitumise põhjuseid ning kasutada nendega suhtlemisel sobivaid strateegiaid. Kuidas suhelda “raskete” patsientidega? Millised on parimad suhtlustehnikad ja nõuanded nendega toimetulekuks?
Mis on emotsioonid ja kuidas emotsioonid jagunevad?
Millal on emotsionaalne seisund normist hälbiv?
Mis on norm? Näiteks: tööga seotud positiivsed emotsioonid (K. Laane et al., 2013) ja tööga seotud positiivsed ja negatiivsed emotsioonid Eestis (PE Konsult uuringud, 2018).
Kuidas suhelda liialt emotsionaalse või liialt vähe emotsionaalse või emotsionaalselt ebastabiilse patsiendiga?
Kuidas suhelda negatiivse hoiakuga või üldiselt negatiivselt meelestatud patsiendiga?
Koolituse läbinu oskab eristada normi ja psühhopatoloogia piiripealseid tunnuseid ning paremini toime tulla: (1) patsiendi emotsioonidega ning liialt emotsionaalsete patsientidega, (2) ärevate patsientidega, (3) hüsteeriliste patsientidega, (4) depressiivsete mõtetega patsientidega, (5) abitute (sh. õpitud abitus) patsientidega.
Koolitaja: prof emer. Mare Teichmann PE Konsult, juhataja
Mare Teichmann on psühholoogiaprofessor emeritus. Tema teadustöö põhisuundadeks on tööstress, elukvaliteet (sh tööelu kvaliteet), kontrollkese ja e-õpe.
Koolitusfirma tutvustus
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule.
Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...