Koolituse eesmärk on omandada teadmised erinevate paindlike töövormide olemustest ja eeldustest ning töölepinguseaduse õiguslikest tagatistest nende kohaldamiseks ning praktilised oskused virtuaal- ja kaugtöö rakendamiseks.
Järjest enam tuleb organisatsioonides rakendada alternatiivseid ja paindlikke töövorme tulenevalt konkurentsitihedast tööjõuturust, et parimaid spetsialiste värvata ja hoida.
Tihti ei tööta inimesed enam kaheksast viieni töökohal, vaid ka kodukontoris või reisides ning harvad pole ka juhud, kus rahvusvaheliste koostööpartnerite või kolleegidega tuleb suhelda tihti ja distantsilt. Sellistes tingimustes tõhusa meeskonnatöö ja tulemuste saavutamine nõuab nii juhtidelt kui kauge vahemaa tagant töötajailt endilt uusi oskusi ja teadmisi.
Koolituse käigus vaatame üle paindlike töövormide ja IT arenguga toimunud muudatused organisatsioonides, omandame teadmised, millised on tüüpprobleemid seoses virtuaal- ja kaugtööga ning praktilised oskused, kuidas nendega toime tulla ning millised töökorralduslikud ja juhtimisvõtted sobivad kaasaegsesse organisatsiooni. Räägime ka paindliku tööaja ja –koha rakendamise tööõiguslikest aspektidest ning praktilistest näidetest lepingu kujundamiseks hilisemate vaidluste vältimiseks.
Sihtgrupp:
Personalijuhid ja –spetsialistid, tipp- ja keskastmejuhid ning –spetsialistid, kes peavad nii klientide kui kolleegidega tegema koostööd kauge vahemaa tagant ja/või rakendama organisatsioonis paindlikke töövorme, kasutades omavaheliseks suhtlemiseks erinevaid info-ja kommunikatsioonitehnoloogia vahendeid.
Programm:
Meetodid:
Interaktiivne loeng, lühiõppefilm, praktiline loovmäng, arutelu
Õpiväljundid:
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolitajad:
Gerda Mihhailova, Tartu Ülikooli Pärnu kolledži juhtimise lektor
Koolitaja Gerda Mihhailova töötab TÜ Pärnu kolledžis juhtimise lektori ning „Teenuste disaini ja juhtimise“ magistrikava programmijuhina. Tema õppe- ja teadustöö keskendub personali juhtimise ja teenuste disaini temaatikale. Täiendkoolituste valdkondadeks on üld- ja personali juhtimine, strateegiline juhtimine ja teenuste disain. Teadustöös ning doktoritöö uuringus keskendub kaasagsetele juhtimisvõtetele ehk virtuaal- ja kaugtöö juhtimise spetsiifikale teenindusorganisatsioonides.
Kristi Sild tegutseb advokaadina alates 1998. aastast ja on Advokaadibüroos LEXTAL partner. Ta tegeleb töö- ja äriõigusega ning nõustab kliente igapäevaselt kõikides õiguslikes küsimustes, mis seonduvad inimeste kaasamise, juhtimise ja motiveerimisega ning muudes töö- ja teenistussuhetega seotud küsimustes. On aidanud sõlmida hulgaliselt ärisaladuse kaitse ja konkurentsikeeldude kokkuleppeid, samuti on ta esindanud kliente paljudes vaidlustes, mis puudutavad konkurentsikeelu või ärisaladuse hoidmise kohustuse rikkumist. Kristi on Eesti Advokatuuri tööõiguse komisjoni liige. Lisaks on ta Äripäeva Tööõiguse teabevara peatoimetaja ja vastab tööõigusega seotud küsimustele Äripäeva veebipõhises nõuandekeskuses, samuti CV Keskuse blogis.
Kristiina Lõhmus
Kristiina on 10-aastase panganduskogemusega ning tegelenud nii kliendisuhete juhtimise kui ka erinevate personali teemadega. Tema tänane töö on olla strateegiliseks HR partneriks SEB Panga Baltikumi äriarenduse ning turunduse ja kommunikatsiooni valdkonna juhtidele ning koordineerida ja arendada erinevaid personaliarenguprogramme. On lõpetanud Tartu Ülikoolis magistriõpingud rahanduse suunal ning täna viib ise õpetajana läbi rahatarkuse tunde üldhariduskoolides. Enda suurimateks saavutuseks peab SEB parima kliendihalduri tiitlit, Digiakadeemia võitu Eesti Parima Personaliprojekti konkursil aastal 2019 ning võimalust olla kolleegidele mentoriks. Teda inspireerib töötamine inimestega, armastab väljakutseid ning hindab kõrgelt innovatsiooni ja elukestvat õpet.