Arenguvestluse läbiviimise kvaliteet mõjutab otseselt inimeste motivatsiooni areneda ja saavutada uusi tulemusi.
Kui küsida inimestelt, millist arenguvestlust nad väärtustavad, siis tuuakse enamasti välja, et vestlus peaks olema aus ja objektiivne, seotud konkreetsete tegevuste, eesmärkide ja arengutega. Inimesel on vaja teada, kuhu suunata edasine tähelepanu ja jõupingutused.
Seega arenguvestluse oskuslik ettevalmistamine, läbiviimine ja järeltegevused on vestluse õnnestumisel kesksel kohal ja seepärast kutsume Sind või Sinu kolleege Arenguvestluse tulemusliku läbiviimise koolitusele.
Programm:
09.45-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus
10.05-11.15 Mis on arenguvestluse sisu ja eesmärgid ning süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
Kuidas arenguvestlust eesmärgistada, et see oleks tulemuslik?
Millest koosneb hästi läbiviidud ja tulemuslik arenguvestlus?
Kuidas arenguvestlusi teha töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks?
Kuidas luua arenguvestluste süsteem, mis sobib just sinu organisatsioonile?
Kuidas arenguvestlust ettevalmistada kui oled juht?
Kuidas peab töötaja arenguvestluseks ettevalmistama?
Millised on peamised vead, mida arenguvestluse ettevalmistamisel tehakse?
11.15-12.15 Kuidas arenguvestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
Kuidas kuulamise ja küsimise kaudu juhtida arenguvestlust nii, et inimene ISE annab endale tagasisidet?
Kuidas anda tagasisidet konkreetsest töötajast lähtudes, võttes arvesse näiteks töötaja elukaare, peamised loomuomadused ning reaktsioonid ja võime tagasisidet vastu võtta?
Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel ja saamisel tehakse ning kuidas neid vältida?
12.15-13.00 Lõuna
13.00-14.15 Suhtlemine ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, arenguvestluse ajal ja järel
Kuidas saavutada vestluses usalduslikku suhet, kuidas vestlust alustada?
Millised on suhtlemises arenguvestluse tulemuslikku läbiviimist takistavad ja soodustavad tegurid?
Millised on tulemuslikud suhtlemise tehnikad arenguvestluse ajal (näit. aktiivne kuulamine, küsimine, peegeldamine)
Milliseid emotsioone ja reaktsioone tagasisidele arenguvestluses tihti ette tuleb ja kuidas nendega toime tulla?
14.15-15.00 Kuidas arenguvestluse tulemusi mõõta ja hinnata? Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida?
Kuidas teha arenguvestluse kokkuvõte, kuidas vestlus lõpetada?
Kuidas suhelda arenguvestluse järel, millised on enim levinud vead, mida suhtlemises tehakse?
Kuidas arenguvestluse tulemuslikkust mõõta nii tööandja kui ka töötaja seisukohast?
Millised on erinevate töötajate ootused ja vajadused arenguvestlusele?
Millised on peamised vead, mida arenguvestluses tehakse, mis inimeste motivatsiooni vähendab?
15.00-15.15 Koolituspäeva kokkuvõte ja lõpetamine
Koolitusel osalenu saab teada:
Millised peavad olema arenguvestluse väärtus, sisu ja eesmärgid ning süsteemne vestluse läbiviimise protsess?
Millised on olulised suhtlemistehnikad ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, ajal ja järel?
Kuidas vestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
Kuidas anda positiivset tagasisidet ja negatiivset tagasisidet?
Kuidas mõõta ja hinnata arenguvestluse tulemuslikkust?
Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida?
Millised on peamised vead, mida arenguvestlusel tehakse ja kuidas neid vigu vältida?
Kuidas anda spontaanset tagasisidet mõne konkreetse tegevuse kohta?
Koolitaja: Katrin Alujev on tegutsenud personalijuhtimise ja koolitamisega, alates 1998. aastast. Pikemaajalisem erasektori töökogemus on olnud ettevõtetes TNT Eesti AS, Estravel.
Alates 2014 on Katrinil erapraksis terapeudina ning ta on tegev iseseisvalt koolitaja, konsultandi, juhtimiskvaliteedi eksperdi ning holistilise terapeudina. Tema läbiviidavate koolituste ja konsultatsioonide põhivaldkonnad on arenguvestlused, vaimne tervis, stress, isiklik areng ning teenindusjuhtimine.
Katrin on üks väljapaistvamaid arenguvestluste protsesside väljatöötamise ning läbiviimise koolitajaid Eestis.
Katrin on läbinud EBS rahvusvahelise ärijuhtimise ning Holistika Instituudi terapeudi väljaõppe, omandanud ThetaHealing® Advanced DNA, ning Manifesting and Abundance sertifikaadid.
Katrin on kirjutanud raamatu “Elamise kergus”, kus ta arutleb oma kogemustele toetudes selle üle, kuidas luua elus rohkem kergust.
Lisainfo:
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale registreerimise tähtaega, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.
Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist, koolitusmaterjale, lõunasööki ja kohvipause
Koolitusfirma tutvustus
Areng.ee peamised koolituste ja konverentside teemad on juhtimis ja suhtlemispsühholoogia, isiklik areng, coaching, eneseareng, meeskonnatöö, otsustamine, keskendumine, tähelepanu jne. Loen koolitusfirma kohta veel...