Reklaamipsühholoogia on valdkond, mis ühendab turunduse, kommunikatsiooni ja psühholoogia põhimõtted. See uurib, kuidas inimesed tajuvad, töötlevad ja reageerivad reklaamidele ning milliseid psühholoogilisi mehhanisme kasutatakse tõhusa reklaami loomiseks. Koolitus põhineb kaasaegsetel uuringutel ja praktikatel, käsitledes nii teadvustatud kui alateadlikke mõjutusmehhanisme reklaami kontekstis.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele põhjalikud teadmised reklaamipsühholoogia olulisematest aspektidest ning arendada oskusi psühholoogiliselt tõhusate reklaamide loomiseks ja hindamiseks. Koolituse läbinud mõistavad tarbijate otsustusprotsesse mõjutavaid tegureid ning oskavad neid teadmisi rakendada oma ettevõtte turunduskommunikatsioonis, luues mõjusamaid ja sihtrühmale kohasemaid reklaamsõnumeid.
Sihtgrupp:
Turundus- ja kommunikatsioonijuhid
Reklaamiagentuuri spetsialistid
Ettevõtete juhtkonnad, kes soovivad paremini mõista turunduskommunikatsiooni psühholoogilisi aspekte
Brändi- ja tootejuhid
Sotsiaalmeedia ja sisuturunduse spetsialistid
Väikeettevõtjad, kes ise haldavad oma turunduskommunikatsiooni
Koolituse sisu:
Reklaamipsühholoogia alused
Mis on reklaamipsühholoogia ja selle koht turundusteoorias
Tunneb bränditurunduse psühholoogilisi aspekte ja oskab luua koherentset brändikommunikatsiooni
Koolitaja: Esko-Timo Tullus on pika ettevõtluskogemusega ärijuht. Turundusjuhi, tegevjuhi ja tootmisjuhi kogemusega nii Eestis kui Rootsis. Osalenud mitmetel täiendkoolitustel ärihalduses, LEAN kvaliteedijuhtimises ja rahvusvahelises turunduses. Kirglik koosloome ja meeskonna lisaväärtuste mentor. Alates 2020 aastast koolitus- ja turunduskeskkonna Modome Creative ja 2024 aastast Ärimentorid.ee mentorkeskkonna looja ja mentor.
Koolitusfirma tutvustus
Juunika Koolitus OÜ. Täiskasvanute koolitusasutuse Juunika Õppekeskuse põhitegevusala on täiskasvanute koolitamine.
Koolitustegevusega alustasime 1997. aastal Tartus. Täna korraldame koolitusi üle Eesti kõigis maakondades. Loen koolitusfirma kohta veel...