Koolituse eesmärk on tõsta osalejate professionaalsust ja enesekindlust klienditeeninduses, pakkudes praktilisi tööriistu paremaks suhtlemiseks ja keeruliste olukordade lahendamiseks. Koolitus annab põhjalikud suhtlemis- ja käitumisoskused, pakkumaks klientidele kvaliteetset teenindust ning suurendada töötaja enda rahulolu ja motivatsiooni.
Koolituse sihtrühm:
Juba töötavad klienditeenindajad – inimesed, kes töötavad igapäevaselt klientidega ja soovivad arendada oma oskusi.
Alustavad klienditeenindajad– inimesed, kes alles alustavad tööd teeninduse valdkonnas ning vajavad baasteadmisi ja praktilisi tööriistu.
Kliendihaldusega seotud spetsialistid – inimesed, kelle ülesandeks on klientidega suhtlemine või meeskonna juhtimine teeninduses ning kes soovivad süvendada oma teadmisi ja oskusi.
Ettevõtjad ja väikeettevõtte omanikud – inimesed, kellele on oluline iseenda ja oma töötajate klienditeeninduse oskuste täiustamine, et pakkuda kvaliteetset teenust ja kasvatada oma äri.
Koolitus annab:
Kliendisuhtluse baasteadmised – osaleja oskab klientide vajadusi ja ootusi paremini mõista ning nendega vastavalt suhelda.
Efektiivsed suhtlemistehnikad – oskused nagu aktiivne kuulamine, avatud küsimuste esitamine ja tagasiside andmine aitavad luua positiivse kliendikogemuse.
Keeruliste olukordade ja konfliktide lahendamise oskuse – praktilised “tööriistad” raskete klientidega suhtlemiseks ja konfliktide tulemuslikuks lahendamiseks.
Tööalase enesekindluse ja motivatsiooni kasvu – teadmised, mis toetavad professionaalset arengut ja suurendavad tööalast rahulolu.
Programm:
päev
10.00-11.30 Klienditeenindaja roll ja töine rollikäitumine
Klienditeeninduse ABC – miks on oluline pakkuda positiivset kliendikogemust
Teenindaja töine roll: positiivsed ja negatiivsed rollikäitumised
Klienditeenindaja rolli eetika
Klienditeenindaja kutseoskuste seos hoiakutega
11.30-11.45 Vaheaeg
11.45-13.15
Grupitöö: ühiskonnas levinud hoiakud klienditeenindusse
Praktiline harjutus: Minu hoiakud teenindusse
Muutused klienditeeninduses – infoajastu eelised ja probleemid
Grupiarutelu: kes on raske klient – tema ootused ja vajadused
Kuidas suhelda raske kliendiga
Praktiline harjutus: situatsiooni analüüs raske kliendiga
11.30-11.45 Vaheaeg
11.45-13.15
Keerulise kliendiga vestluse juhtimise protsess
Kuidas hoida fookust lahendusel, tulemuslikkusel
Neli tüüpilist viga klientidega suhtlemisel ning kuidas neid vältida
Grupitöö: mis määrab kliendi rahulolu
13.15-13.45 Lõuna
13.45-15.15
Kuidas hoida töist motivatsiooni
Test: mis mind tööl motiveerib?
Tööstressiga toimetulek
Test: minu stressitaluvus
Kokkuvõte koolitusest
Õpiväljund. Koolitusel osaleja:
valdab kliendikeskset suhtlemist – oskab kasutada aktiivset kuulamist, avatud küsimusi ja tõhusat tagasiside andmist kliendikogemuse parandamiseks;
tunneb müügipsühholoogia põhimõtteid – mõistab, kuidas klientide vajadusi kaardistada ja kohandada müügivestlust, et pakkuda kliendile väärtust ja suurendada müügitulemusi;
oskab lahendada keerulisi suhtlussituatsioone – kasutab praktilisi tehnikaid raskete klientidega suhtlemiseks ja konfliktide professionaalseks lahendamiseks;
suudab säilitada motivatsiooni ja tööalast enesekindlust – rakendab oskusi ja strateegiaid, mis aitavad stressiga toime tulla ning hoida tööalast rahulolu ja motivatsiooni;
mõistab meeskonnatöö olulisust klienditeeninduses – oskab töötada tõhusalt meeskonnas, mõistes erinevate rollide tähtsust ja panust kollektiivse kliendikogemuse loomisel.
Koolitaja: Anneli Salk
Olen koolituse valdkonnas töötanud aastast 1998. Eelnevalt lõpetasin Tallinna Ülikooli, Psühholoogia Erakooli ja Eriksoni Ülikooli.
Olen koolitusfirma Synergia OÜ tegevjuht ning igapäevaselt tegelen koolituste läbiviimisega. Põhilisteks teemadeks on praktiline müük ja müügitehnikad, klienditeenindus, läbirääkimiste juhtimine, tööstressi ja enesejuhtimise koolitused. Kinnisvaramaaklerite koolitusi viin läbi aastast 2003.
Üle kümne aasta olen teinud konverentsidel suhtlemispsühholoogia alaseid ettekandeid.
Olen tõdenud, et elukestev areng ning täiendõpe loovad eeldused soovitud tulemuste saavutamiseks
Lisainfo:
Kõik koolituse läbinud saavad sellekohase Kinnisvarakooli tõendi.
Koolituse hind sisaldab koolitusmaterjale.
Koolitusel saab vabal valikul osaleda kas koolitusklassis aadressil Tulika 19 või osaleda samal ajal veebikeskkonnas Zoom.