Eesmärk on anda osalejatele põhjalik arusaam kuidas ja mis alustel üles ehitada ja juhtida suurklientide lepinguid.
Koolituse tulemusena mõistab koolituse läbinu lepingute jätkusuutlikkust ning oskab analüüsida nii ettevõtte kui ka suurkliendi vajadusi ning ootusi lepingu sõlmimisel ja lepinguperioodi jooksul.
Õppekava koostamise alused: Kinnisvara hooldusjuht, tase 6 kompetentsid B.2.1, Kinnisvara haldusjuht, tase 6 kompetentsid B 3.1- B 3.2, Kinnisvarahaldur tase 4 kompetentsid B. 3.1- 3.2, Kinnisvarahaldur tase 5 kompetentsid B. 3.1- 3.2.
Sihtrühm:
Müügijuhid, haldurid, haldusjuhid, hooldusjuhid, teenindusjuhid, ärisuunajuhid
Koolituse sisu:
Õpiväljundid – koolituse läbinu:
Õppekeskkond: Kaasaegne koolitusruum, kus on sobiv valgustus, ventilatsioon, vajalik tehnika (televiisor, tahvel) ja wifi ühendus.
Õppevahendid: Kirjalikud materjalid. Koolitus sisaldab õppematerjalide maksumust.
Õppeprotsess: Hübriidõpe – koolitus toimub nii seminariruumis kui ka veebiülekande vahendusel reaalajas. Õppe käigus toimuvad diskussioonid ja ka praktilist näitlikustamist.
Õppemeetodid: Hübriidõpe 4 akadeemilist tundi: loeng, praktiliste kogemuste jagamine ja analüüsimine jm.
Koolitaja:
Merike Kivisild on rahvusvahelise kogemusega kinnisvara halduse ekspert.
Hariduse on omandanud Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledžis kinnisvara haldamise erialal. Lisaks läbinud Taanis rahvusvahelise „Suurkliendi halduse sertifitseerimise“ programmi. Omab kinnisvara haldusjuht, tase 6 kutset ning talle on omistatud rahvusvaheline võtmekliendi juhtimise sertifikaat. Merike omab 10 aastast töökogemust kinnisvara korrashoiu valdkonna erinevatel ametipositsioonidel – kinnisvarahaldur, sisepuhastuse teenindusjuht, rahvusvahelise suurkliendihaldur, võtmekliendi osakonna juht ja hetkel töötab Stell Eesti AS-is kinnisvarahalduse ärisuunajuhina. Ta on juhtinud rahvusvahelise (Eesti, Läti) Danske Banki teenuslepingut ning edukalt käivitanud ja juhib Microsofti teenuslepingut.