Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Spetsialistist juhiks 3. osa – edasijõudnutele

Koolituse eesmärk on võimaldada juhtidel juurde saada praktilisi teadmisi, oskusi ja kogemusi õppekavas toodud valdkondades ning omavahel kogemusi vahetada ja seeläbi tõhusalt arendada enda juhtimisoskusi. Oluliseks eesmärgiks on arendada praktilisi inimeste juhtimise oskusi ning neid täiustada.

Sihtgrupp
Esmatasandi ja keskastme juhid. Alustavad juhid, kes soovivad saada teadmisi oma töö paremaks korraldamiseks ning arendada endas tõhusaid praktilisi oskusi juhtimisolukordade lahendamiseks. Spetsialistid, kellel on oma töös vaja juhtida gruppe ja lahendada inimsuhetega seotud olukordi.

Koolituse sisu:

  • Konfliktijuhtimine
    • Missugune juht on hea läbirääkija?
    • Millised on võimalikud konflikti lahendamise strateegiad ja mille alusel kõige sobivam valida?
    • Missugused on läbirääkimiste peamised etapid ning millele tasub iga etapi juures tähelepanu pöörata?
    • Kuidas saab juht seista tulemuslikult enda huvide eest viisil, mis säilitab ka head suhted?
    • Millel põhineb mõjuvõim ja kuidas on juhil võimalik enda mõjuvõimu suurendada?
    • Praktilised harjutused juhtide eelistatud konfliktijuhtimise strateegiate välja selgitamiseks ja tundma õppimiseks.
  • Veenmine ja mõjutamine
    • Kuidas juhina tulemuslikult kasutada taktikalist empaatiat teise poolega kiiresti hea kontakti ja usalduse saavutamiseks?
    • Missugune on vastaspoole eitava vastuse võimalik varjatud tähendus ning kuidas selle positiivset mõju edukalt ära kasutada?
    • Kuidas saavutada teise poole tõeline pühendumine kokkuleppe elluviimisele?
    • Millega tasub juhil arvestada argumenteerimisel läbirääkimistel?
    • Kuidas mõjutada teist poolt juhi enda eesmärgi saavutamisele pühendunult kaasa töötama?
    • Praktilised harjutused juhtide veenmise ja mõjutamise alaste suhtlemistehnikate ja töövahendite ellurakendamiseks.
  • Keeruliste vestluste ettevalmistamine
    • Millega tuleb juhil arvestada keeruliste vestluste ettevalmistamisel?
    • Kuidas on võimalik analüüsida enda ja vastaspoole vajadusi ja huvisid?
    • Kuidas saab juht tuvastada vastaspoole huvigruppe ja kokkuleppe võimalikke varjatud takistajaid?
    • Millega tasub arvestada alternatiivide hindamisel ja piiride määramisel?
    • Praktilised harjutused selleks loodud spetsiaalsete töövahendite abil keeruliste juhtimisalaste vestluste põhjalikuks ettevalmistamiseks.
  • Võitluslik strateegia ja taktikad
    • Kuidas on juhil võimalik saada kohe kohtumise alguses enda kätte kontroll läbirääkimiste fookuse ja protsessi üle?
    • Millele tasub tähelepanu pöörata sobiva avapakkumise valimisel ning kuidas otsustada, kes alustab?
    • Kuidas on juhil võimalik kauplemisdünaamika enda kasuks pöörata taktikalisi järeleandmisi tehes?
    • Millega tasub arvestada omapoolset viimast pakkumist tehes?
    • Kuidas mõjutab aeg võitluslikke läbirääkimisi ning kuidas see enda kasuks tööle panna?
    • Praktilised harjutused sobivate töövahendite ellurakendamiseks ning juhtide läbirääkimisoskuste arendamiseks ja täiustamiseks.
  • Koostöö strateegia ja taktikad
    • Missugused on koostööle suunatud läbirääkimiste põhialused ja kuidas juhil on võimalik neid praktilistes juhtimissituatsioonides tulemuslikult ellu rakendada?
    • Kuidas tasub koostööle suunatud läbirääkimiste protsess üles ehitada?
    • Millised on läbirääkimiste osalejate võimalikud huvid ning kuidas need enda kasuks tööle panna?
    • Missuguseid taktikaid saab juht kasutada, et saavutada võit-võit (win-win) lahendust, mis võimaldab kõigil osapooltel enda põhihuvid rahuldatud saada?
    • Praktilised harjutused koostöö taktikate ellurakendamiseks ning juhtide läbirääkimisoskuste arendamiseks ja täiustamiseks.
  • Suhtlemine pingelistes olukordades
    • Kuidas ära tunda võimalikke manipulatiivseid võtteid ning kuidas juht saab ennast kaitsta karmi taktika vastu?
    • Missuguseid suhtlemistehnikaid on võimalik kasutada lahmiva kriitika maandamiseks ilma sisulisi järeleandmisi tegemata?
    • Kuidas on juhil võimalik pinget vähendada vastaspoole emotsioonide tuvastamise ja kinnitamise abil?
    • Kuidas kasutada kalibreeritud küsimusi otsese vastasseisu vältimiseks ning vastaspoole rünnaku ümbersuunamiseks?
    • Praktilised harjutused juhtide pingelistes olukordades suhtlemisoskuste arendamiseks ja täiustamiseks.

Tegemist ei ole teoreetilise loenguga, vaid praktilise workshop´iga, milles keskendutakse kõige olulisematele teemadele ja probleemidele, millega juhid enda igapäevatöös kokku puutuvad, eesmärgiga süvendada juhtide oskusi nendega edukalt hakkama saada. Selleks tehakse iga teema juures praktilisi harjutusi uute teadmiste ja sobivate töövahendite efektiivseks rakendamiseks

Koolituse läbinu:

  • Orienteerub konfliktijuhtimise strateegiates ja selles, mille alusel valida sobivaim
  • Tunneb praktilisi veenmise ja mõjutamise tehnikaid ning kuidas neid kasutada
  • Teab, kuidas on võimalik keerulisteks vestlusteks põhjalikult ette valmistada
  • Tunneb võitluslike läbirääkimiste peamisi tähelepanu nõudvaid aspekte
  • Teab, kuidas koostööle suunatud läbirääkimisi tulemuslikult pidada
  • Oskab pingelistes suhtlussituatsioonides sobival viisil suhelda

Pärast koolitust väljastatakse elektrooniline tõend

Koolitaja:
Veiko Värk
 on lõpetanud Tartu Ülikooli õigusteaduskonna ja Tallinna Ülikooli psühholoogia erialal cum laude. Ta on tegutsenud juhina nii juura- kui koolitusvaldkonnas ja tegelenud koolituste läbi viimisega viimased 10 aastat, omades täiskasvanute koolitaja 7. taseme kutset (professionaalse praktiku kõrgeim tase). Ta on rahvusvaheliselt tunnustatud coach ning tegutseb ka lepitajana.

Juunika Koolitus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Vaata ka: 

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Juunika Koolitus OÜ. Täiskasvanute koolitusasutuse Juunika Õppekeskuse põhitegevusala on täiskasvanute koolitamine. Koolitustegevusega alustasime 1997. aastal Tartus. Täna korraldame koolitusi üle Eesti kõigis maakondades. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Spetsialistist juhiks 3. osa – edasijõudnutele