Mida peaks teadma Google Analytics 4-st, kust leida vajalikud andmed ning kuidas seda seadistada?
Google Analytics 4 koolitus valmistab osalejad ette tööks Google Analytics 4-ga nii andmete kasutamise kui ka seadistuste osas.
Üks olulisemaid tööriistu turundajal on Google Analytics!
Kui tegeled turunduse või e-poe müügiga, siis veebianalüütika mõistmine aitab teha paremaid otsuseid, vahet pole kas oled suur või väike ettevõte.
Kui toimetad Facebookis, Google Ads-iga, veebilehega või mõne muu veebikanaliga, siis kõik andmed saad kätte (õige seadistuse korral) Google Analytics-ist. Selleks, et saaksid ka edaspidi oma andmeid hästi kätte, siis see koolitus on Sulle.
2023 1. juulil lõpetab Google Analytics 3 (Universal Analytics) andmete kogumise. Kõik ettevõtted, kes soovivad jätkata Google Analytics kasutamist, peavad endale seadistama Google Analytics 4. Kuna Google Analytics 4-l on olulised erinevused võrreldes Google Analytics 3-ga, siis mida varem veebianalüütika migreerimisega alustada, seda rohkem jääb ettevõttele aega uue platvormi tundmaõppimiseks, andmete võrdlemiseks ning ootuste seadmiseks.
See koolitus on mõeldud neile, kes on Google Analytics-it varem kasutanud – Sul on olemas Google Analyticsi konto ja tunned põhifunktsioone.
Koolituse eesmärgid:
Sihtgrupp:
Koolitus on mõeldud peamiselt veebianalüütikutele ja turundusspetsialistidele, kuid on kasulik kõigile kes tegelevad veebianalüütika seadistuste või nende andmete põhjal otsuste tegemisega. Koolitus annab piisava ülevaate nii muutustest kui ka vajalikest seadistustest.
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):
Programm:
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolitaja:
Harlis Velk on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on 10+ aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega.
Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio.
Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames.
Koolituse läbiviimise põhimõtted:
Koolitushind sisaldab lisaks:
Lisaväärtusena pakume: