Praktiline juhiabi – bürooassistendi koolitus koos bürootöötaja arvutiõppega
Ideaalne juhiabi/bürooassistent oskab ja teab kõike – valdab vilunult enamlevinud arvutiprogramme, on empaatiline ja oskuslik suhtleja, haldab moodsal viisil dokumente, korraldab efektiivseid koosolekuid ning teab ka, kuidas vajadusel mõjukalt sõna võtta.
Just seda kõike on võimalik omandada koolitusel. Oma ala tippspetsialistid annavad Sulle edasi oma teadmised – oskused.
Kursuse eesmärk on anda praktilisi ja teoreetilisi teadmisi erialaseks tööks.
Sihtgrupp:
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, juhiabi või assistendina või soovivad oma aegunud oskusi kaasajastada.
Kursuse sisu:
- Dokumendihaldus.
- Dokumentide liigid ja dokumendihalduse vajadus.
- Dokumentide liigitamise põhimõtteid.
- Dokumentide koostamine ja vormistamine.
- Dokumentide säilitamine ja hävitamine.
- Dokumentide elukäigu korraldamine vastavalt organisatsioonis kehtestatud korrale.
- Dokumendihaldussüsteemi (DHS) töö põhimõtteid ja dokumendi- ja arhiivihaldust reguleerivad õigusaktid.
- Andmekaitse reeglid.
- Koosolekute korraldamine ja protokollimine.
- Koosolekute sisuliselt ja tehniliselt ettevalmistamine, arvestades organisatsiooni võimalusi ja vajadusi.
- Koosoleku protokolli vormistamine.
- Koosoleku tulemuste hindamine ja järeltööd.
- Suhtlemis- ja koostööoskused.
- Eduka suhtlemise reeglid.
- Eneseväljenduse peamised põhimõtted.
- Kuulamistõkked ja eduka kuulamise reeglid.
- Kõnekunst ja meedia suhtlus.
- Veenev ja enesekindel kõne.
- Korrektne suhtlus sise – ja välisklientidega.
- Esinemisärevusega toimetulek.
- Bürootöötajate arvutiõpe.
- MS Word.
- MS Excel.
- MS PowerPoint.
- Pilveteenused ning nende rakendused sekretäritöös.
Vaata ka koolituse õppekava
Koolituse maht: 38 tundi auditoorset tööd, 20 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 13 tundi iseseisvat tööd
Koolitajad:
Avo Treksler on omandanud oma arvutialased kogemused ja teadmised piirivalves, panganduses ja ettevõtjana. Õpetanud Sisekaitseakadeemia Piirivalvekolležis andmebaase ning arvuti kasutamist. Koostanud ja käidelnud mahukaid andmemassiive ning analüüsinud ja koostanud nende põhjal raporteid ning esitlusi.
Jaanus Kangur on saanud “Aasta koolitaja 2019” tiitli. Jaanus on lõpetanud Tartu Ülikooli religiooni – antropoloogia magistrantuuri ning tal on rahvusvaheline diplom taastavas õiguses Kanadast Queensi Ülikoolist. Lisaks on ta õppinud suhtlemistreeneriks ning nõustajaks. Jaanus on koostanud kaks raamatut ning olnud kaasautoriks neljale raamatule, samuti avaldanud hulga artikleid avalikust esinemisest, konfliktilahendusest, koostööst ja suhtlemisest.
Kaire Parve on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli halduskorralduse eriala personalijuhtimise suunal. Alustanud oma tööalast karjääri sekretär-juhiabina (9 aastat), arendades oma oskusi personalijuhtimise valdkonnas, nüüdseks on kogemust 20 aastat. Personalijuhina töötanud nii avalikus sektoris, kui ka erasektoris. Asutanud oma konsultatsiooniettevõtte Dualteam OÜ aastal 2004.
Margus Rosin on väga laia silmaringiga ja huvitav koolitaja, kes on omandanud oma teadmised mitmetes ülikoolides õppides nii Eestis kui Inglismaal. Peamised kogemused ettevõtluse ja IT vallas on omandatud peale ISO27000 juhtiv audiitori kutsetunnistuse saamist. Tegutsenud Infoturbe ja IT-juhtimise vallas üle 15 aasta. On osalenud paljudesse ISKE rakenduse projektidesse nii ettevalmistuses kui ka auditeerimises. Pidevalt ennast täiendanud erinevate täienduskoolitustega infoturbe ja juhtimise vallas. Tema pikaajaline koolitaja kogemus võimaldab pakkuda huvitavaid koolitusi nii algajale arvutikasutajale, kui ka sisukaid ja praktilisi nõuandeid tippjuhtidele. Peamiselt on ta konsulteerinud keskmiseid ja suuremaid finants- ja tootmisettevõteid infoturbe ja äriprotsesside osas, kuid meeleldi lööb kaasa ka väikeettevõtluse, teeninduse ja kaubanduse sfääris. Tema tõelised lemmikud on StartUp-id.
Ott Alemaa
Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.
Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina.
Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo on seda ise korduvalt kogenud ja praktiseerib praegugi. Ta väärtustab avatust, loovust ja arengut. Urmo töökogemus on mitmekesine ja seotud eelkõige inimestele arengu- ja kasvutingimuste loomisega. Aastatel 2002-2017 töötamine noorsootöö lektorina nii Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias, Tallinna Ülikoolis kui ka Tartu Ülikooli Narva kolledžis. Ta on koostanud arvukalt projektitaotlusi, neid juhtinud kui ka pannud end proovile projektide hindajana. SA Archimedes Euroopa Noored büroo on tunnustanud teda noortevaldkonna 2011.a koolitaja tiitliga ning samal aastal valiti ta TÜ Viljandi kultuuriakadeemia tudengilemmikuks.
Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse ja tööõiguse valdkonnaga alates 1999. Pea 5 aastat oli ta riigisektoris personalijuht, seetõttu omab väga head ülevaadet riigisüsteemi dokumendihaldusest. Alates aastast 2005 olnud erinevates ettevõtetes kvaliteedijuht- siseaudiitor. 2006 hakkas täiskasvanuid koolitama ning teeb seda tänaseni, omab ka Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutsetunnistust. Aastast 2012 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja. Lööb kaasa Eesti Kvaliteediühingu ja Tartumaa Koolitajate Klubis. Aastast 2014 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja.
Koolitusfirma tutvustus
Reiting – see on tööalased koolitused täiskasvanutele, täpne raamatupidamine ettevõtetele ning asjalik tugi ettevõtlusega alustajale. Reiting koolituskeskus aitab kaasa Teie töötajate arengule soovitud suunas ning kokkulepitud ajaga. Väärtustame loomingulist mõtlemist ja oleme paindlikud. Pakume õigeid teadmisi õigel ajal, õiges kohas ja õige hinnaga. Loen koolitusfirma kohta veel...