Koolituse eesmärgiks on anda osalejale teadmised, tööriistad ja oskused kodulehe optimeerimisest (SEO), mis tagaksid kodulehe leitavuse otsimootorites ning aitaksid kasvatada veebilehe külastatavust.
Mida Sa teed, kui Sul tekib küsimus? Räägid oma elukaaslasega, sõbraga, kolleegiga? Üha suurem osa inimesi pöördub oma küsimustega hoopis Google’sse! Kui sinu teenus või toode on vastus inimeste küsimustele, siis SEO aitab tagada, et need vastused inimesteni ka jõuaksid. Koolitusel õpid, kuidas saada Google’i otsingus esimesele lehele (vähemasti Eestis).
Nähtavus internetis on aina olulisem. Need ettevõtted, kes tulevad Google otsingus välja esimesel lehel, saavad kordades rohkem päringuid (ja seega ka uusi kliente), kui need, kes otsingumootorites erilisi positsioone ei oma. 90% googeldajatest ei lähegi esimesest leheküljest kaugemale! SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine on tõhus viis saada oma veebi uusi külastajaid reklaamiraha kulutamata.
Praktilisel koolitusel teeme osalejate veebilehtedele kiirauditid, et teada saada, mida peab oma veebis ja turundustegevustes muutma, et saada Google otsingumootoris kõrgemaid positsioone organisatsioonile oluliste märksõnadega. Räägime erinevatest teguritest, mis Google otsingutes väljatulemist mõjutavad ning mida saab ise ära teha, et oma tulemusi parandada. Koolituse käigus saavad kõik osalejad läbi teha märksõna analüüsi lühiversiooni ning õpivad selle põhjal planeerima ja looma SEO- ja lugejasõbralikku sisu.
Sihtgrupp: Kõik, kes puutuvad kokku turundamisega sotsiaalmeedia platvormidel. Eelkõige turundusspetsialistidele, teenusepakkujatele ja neile, kes vastutavad ettevõttes turundustegevuste eest sotsiaalmeedias.
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): Oled oodatud SEO koolitusele, kui soovid saada teadmisi Google otsingumootori algoritmide kohta ning sul on huvi SEO vastu.
Koolituse sisu:
Koolituse edukal läbimisel osaleja:
Koolitaja:
Katrin Vilimaa-Otsing Koolitaja, turundusspetsialist
Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.
Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.
Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.
Koolituse lõpetamise tingimused: Koolituse lõppedes väljastab koolituskeskus koolituse läbinule tunnistuse või tõendi. Koolituse lõppedes väljastatakse tunnistus, kui on täidetud õppekava mahust vähemalt 80% ja teised koolituskavast tulenevad nõuded (nt eksam, arvestus, praktiline töö jms). Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse isikule juhul, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.
Koolitushind sisaldab:
Lisaks pakume: