Disainmõtlemisega kliendikesksete e-teenusteni
Õpi looma e-teenuseid lähtudes kasutaja seisukohast ning lahenda sellega kliendi muresid.
Soovid luua teenuseid, mis on kliendile kasulikud, mugavad ja väärtuslikud ning teenuseosutaja jaoks efektiivsed ja konkurentidest eristuvad?
Teenusedisain tegeleb teenuste funktsionaalsuse analüüsiga kliendi seisukohast lähtuvalt ning võimaldab kliendi teenuse tarbimist silmas pidades luua erinevate digi- ja teistes kanalites olevate kokkupuutepunktide strateegiat. Seejuures aitab teenuse disain ühendada teadmised juhtimisest, turundusest, uurimistööst ja disainist. Teenusedisain dikteerib jõuliselt digilahenduste kuju, vormi ning mõjutab senisest järjest tugevamalt konkurentsivõimet. Enam ei ole tähtis, et üks veebileht on kasutajasõbralik – klient ootab omavahel kokkusobivat täisteenust üle mitmete kanalite. Tule ja omanda teadmised, kuidas lihvida kasutaja ja teenuse kokkupuutepunkt meeldivaks kogemuseks ning hoida ja kasvatada kliendibaasi.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele ülevaade teenusedisaini tegevustest digiväljundiga projekti puhul.
Sihtgrupp: kõik, kes soovivad mõista teenusedisaini ja selle võimalusi (nt spetsialistid IT-valdkonnas, disainerid, toote- või projektijuhid, ärivaldkonnajuhid, tooteomanikud, testimise, tarkvaraarenduse ja teenuste arendamisega seotud spetsialistid).
Koolitus toimub koostöös Trinidad Wiseman OÜ -ga.
Programm:
- 09:15 – 09:30 Kogunemine
- 09:30 – 11:00 Disainmõtlemine ja erinevate osapoolte kaasamine protsessi
- Sissejuhatus disainmõtlemisse
- Tööprotsess teenusedisaini läbiviimiseks
- Organisatsioonisiseste inimeste kaasamine protsessi (intervjuud, ideede genereerimine, töötubade läbiviimine)
- Klientide kaasamine protsessi (vaatlus, intervjuud, koosloome töötoad)
- 11:00 – 11:15 Kohvipaus
- 11:15 – 12:45 Teenuseplaani koostamine ja mõju
- Teenuseplaan ja selle koostamine töötoas
- Teenuseplaani muutumise mõju organisatsioonile
- Digitaalse puutepunkti strateegia kirjeldamine
- Kokkuvõte
Koolituse tulemusel osaleja:
- Teab, mis tähendab kliendikeskne teenuste disain ja disainmõtlemine
- Teab, milliseid tegevusi valida projekti algusfaasis
- Teab, millises järjestuses tuleb tegevusi läbi viia
- Mõistab klientide ja organisatsiooni teiste osapoolte kaasamise vajadust
- Teab, kuidas erinevaid osapooli kaasata teenusedisaini tegevustesse
- Oskab läbi viia teenuseplaani koostamise töötuba
- Teab, kuidas kirjeldada digitaalse puutepunkti strateegiat
Koolitusel vahelduvad praktilised grupitööd neisse sissejuhatava teoreetilise osaga. Koolitusgrupid on väikesed, kuni 8 õpilast. Praktilised harjutused võimaldavad õppijal disainmõtlemise ja teenusedisaini teooria kogemuseks muuta ning paremini mõista tegevuste läbiviimise raame. Koolitusel jagatakse tööriistu ja teadmiseid, kuidas analüüsida e-teenust kliendi seisukohast lähtuvalt ning kuidas edasi liikuda. Hinnas sisaldub ka koolitaja konsultatsioon õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust.
Koolitaja:
Hegle Sarapuu-Johanson on Trinidad Wisemani, ühe Eesti esimese kasutajakesksele disainile keskendunud ettevõtte, asutaja ning partner. Heglel on enam, kui 15 aastane kogemus nii inimkeskse disaini rakendamise, juhtimise, kui ka IT süsteemide loomisega. Aastate pikkuse disainimeeskonna juhtimine on andnud talle teadmised ja kogemused väga erinevate digitaalsete keskkondade, organisatsioonide, kasutajagruppide ning kasutatavate metoodikate osas. Täna vastutab Hegle Trinidad Wisemanis innovatsiooniprotsesside toimimise eest. Hegle omab ka pikaajalist loengute lugemise, töötubade läbiviimise, organisatsioonides koolitamise ja esinemise kogemust nii Eestis, kui ka väljaspool.
Koolitusfirma tutvustus
IT Koolitus on juhtiv info- ja kommunikatsioonitehnoloogia ning IT projektijuhtimise koolitusteenuse pakkuja Baltikumis. Loen koolitusfirma kohta veel...