Koolituse eesmärk on anda praktilisi teadmisi kodulehe kui ettevõtte visiitkaardi funktsionaalsusest ning tutvustada erinevaid võimalusi, mida arvestada kodulehe tellimisel, et see toetaks ettevõtte strateegiat.
Individuaalne koolitus, kus tegeletakse just Sinu eesmärkidest ja ettevõtte spetsiifikast lähtuvate eripäradega kujundamaks parimat ning funktsionaalseimat strateegiat kodulehe tellimisel või korrigeerimisel. Koolituse lõpuks oled jõudnud (või tead kuidas jõuda) tulemuseni – koduleheni, mis toetab ettevõtte hüvangut parimal ja tõhusaimal viisil.
Sihtgrupp
Alustavad või tegutsevad ettevõtjad ning ettevõtte töötajad, kes on vastutavad kodulehe tellimise ja uuenduste eest.
Kursuse sisu:
Koolituse maht: 9 tundi auditoorset tööd, 9 tundi praktilist tööd ja 8 tundi iseseisvat tööd
Koolitaja:
Margus Rosin on väga laia silmaringiga ja huvitav koolitaja, kes on omandanud oma teadmised mitmetes ülikoolides õppides nii Eestis kui Inglismaal. Peamised kogemused ettevõtluse ja IT vallas on omandatud peale ISO27000 juhtiv audiitori kutsetunnistuse saamist. Tegutsenud Infoturbe ja IT-juhtimise vallas üle 15 aasta. On osalenud paljudesse ISKE rakenduse projektidesse nii ettevalmistuses kui ka auditeerimises. Pidevalt ennast täiendanud erinevate täienduskoolitustega infoturbe ja juhtimise vallas. Tema pikaajaline koolitaja kogemus võimaldab pakkuda huvitavaid koolitusi nii algajale arvutikasutajale, kui ka sisukaid ja praktilisi nõuandeid tippjuhtidele. Peamiselt on ta konsulteerinud keskmiseid ja suuremaid finants- ja tootmisettevõteid infoturbe ja äriprotsesside osas, kuid meeleldi lööb kaasa ka väikeettevõtluse, teeninduse ja kaubanduse sfääris. Tema tõelised lemmikud on StartUp-id.