Koolituse eesmärk on anda ülevaade, mis on protsess, protseduur ja juhend ning miks praktikas protsesside kaardistamised ebaõnnestuvad. Kuidas vältida vigu ja muuta protsess väärtust lisavaks tööriistaks? Mis siis ikkagi on ostu- ja hankejuhtimise erinevus ning miks vajame ostu-hankealaseid mõõdikuid? Mida, kuna, kuidas ja kui tihti peaksime mõõtma?
Koolitus toimub nii veebis kui ka saalis!
Registreerumisel koolitusele palun valige, kas osalete koolitusel saalis, veebiülekande vahendusel reaalajas või e-õppena Addenda e-akadeemias.
Veebiülekanne
Reaalajas saalis toimuva koolituse ülekanne, mida veebiosaleja jälgib oma töökohal, kodus või mõnes teises sobivas kohas. Veebiülekande käigus toome Teieni koolitaja video- ja slaidipildi.
E-õpe
Salvestame koolituse ja saadame Teile 3 tööpäeva jooksul alates koolituse toimumisest ligipääsu Addenda e-akadeemiasse, kus koolitus on järelvaadatav 30 päeva jooksul Teile sobival ajal ja kohas. Koolitus on personaalseks kasutamiseks ning pole jagatav kolmandatele isikutele. Kolmandatele isikutele on Addenda e-akadeemias koolituse vaatamine tasuline.
W. Edwards Deming on öelnud: “Elus on kaks peamist reeglit ja need on:
Elame suurte muutuste ajastul, kus erinevad mõisted ning väärtused on aastaga saanud uusi tähendusi – nõnda ka töö, selle sisu, ajakasutus.
Kas Teie ettevõttes on ostu- ja hankeprotsessid kaardistatud ning tulemusi mõõdetakse?
Kas Teie ettevõttes on protsessid lihtsalt üks dokument või väärtusahela osa, mis tagab töötajatele ja klientidele rahulolu?
Kas Teie ettevõttes mõõdetakse müügitulemusi või ka ostu- ja hankealaseid tegevusi?
– Kui Ei!
Siis miks? Kas on puudunud vajadus, teadlikkus või valmidus?
Miks ettevõtetel on raske protsesse kaardistada, neid töös hoida ja miks me mõõtmist väldime, ei väärtusta?
Kõigile esitatud küsimustele annab vastuse koolitus „Ostu- ja hankejuhtimise protsessid ning tulemusmõõdikud“, mis keskendub lihtsatele ja praktilistele näidetele, kuidas ettevõttes ostu- ja hankealaseid protsesse lihtsustada, kaardistada ning mida mõõta.
Sihtrühm:
Erinevate valdkondade ostu-, hanke-, lao-, logistika- ja tarneahelajuhid, tootmisjuhid; tööstus-, kaubandus- ja logistikaettevõtete juhtkond – tegevjuhid, arendusjuhid, finantsjuhid jpt., kes vajavad protsesside ümbermõtestamist, lihtsustamist või täiesti nullist alustamist.
Teemad:
Õpiväljunditena koolituse läbinu:
Koolituse täies mahus läbinud osalenule väljastatakse tõend. Tõendi väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine täies mahus ning koolitusarve tasumine. Erandkorras võib osaleja saada koolituse läbimist tõendava dokumendi, kui on läbinud õppekavast vähemalt 80%.
Meetod:
Loeng, diskussioon, näited ja praktilised käsitlused.
Koolitaja:
Kerttily Golubeva on hanke- ja tarneahela juhtimise ekspert ning koolitaja, TalTechi ja Tallinna Majanduskooli õppejõud, kes on töötanud ostu-, hanke ja tarneahela juhtimise valdkonna rahvusvahelistes ettevõtetes üle 23 aasta. Ta on õppinud Londonis ja omandanud rahvusvaheliselt tunnustatud CIPS (Chartered Institute of Procurement and Supply) kvalifikatsiooni. Aastatel 2000-2002 töötas Kerttily Golubeva Elcoteq insenerikeskuses materjali grupi koosseisus. Aastatel 2002-2007 tegeles hulgikaubanduses rahvusvaheliselt tuntud kaubamärkide ostu ja hankealaste küsimustega ja koordineerides ning arendades tarneahelat. 2007-2017. aastatel töötas Ensto kontsernis hankejuhtina ning alates 2017. aasta novembrist Carlsberg Groupis, Baltikumi planeerimisjuhina. Kerttily Golubeva on õppinud finantsjuhtimist ja lõpetanud magistrantuuri organisatsioonikäitumises.