Koolitus on mõeldud isikutele, kelle teadmised vene keelest on kas puudulikud või aegunud ja kellel on soov oma vene keele oskust tööalases kontekstis täiustada.
Õppe alustamise nõuded: vene keele algtase vähemalt A1
Koolituse eesmärk:
Täiskasvanute isikute vene keele kui töö- ja suhtluskeele parandamine, keeleoskuse tõstmine, keelebarjääri ja võimalike suhtlusprobleemide ületamine, võõrkeelses suhtluses enesekindluse tõstmine.
Koolituse sisu: (Õppekava kohandatakse vastavalt õpilase vajadustele)
Suhtlusetikett
tervitus, suhtluse algus (pöördumine ja tutvustamine), hüvastijätt
info edastamine, nõustumine
kaebustele ja pretensioonidele reageerimine
Telefonikõne
vastuvõtmine
vestlus
teavituste jätmine
Ametialase suhtlemise tüüpsituatsioonid
küsimuste ja vastuste moodustamine
erialaga seonduva sõnavara õppimine
klienditeeninduse dialoogid erinevatel teenindusaladel
Arvsõnade kasutamine
kuupäevad
nädalapäevad
kellaajad
telefoninumbrid
ühikud
Teksti töötlemine
tekstist olulise informatsiooni leidmine
ankeedi täitmine
küsimuste ja vastuste moodustamine
lihtsate kirjalike vastuste koostamine
Õppemeetodid: Dialoog, paaristöö, rollimäng, lugemis- ja kuulamisülesanded, töö tekstiga ja grammatikaülesanded, IKT vahendite kasutamine (keskkonnad, e-õppevara).
Koolitusel luuakse rikkalik keelekeskkond, mis toetab eelkõige suhtluspädevuse arendamist ning keelebarjääri ja teiste võimalike suhtlusprobleemide ületamist.
Õpitulemuste hindamine – dialoog (enda erialaga seotud) ja lõputest õpitud materjali kohta.
Companion koolitusfima korraldab koolitusi vene ja eesti keeles firmadele ja eraisikutele erinevatel teemadel, rohkem tähelepanu pöörates juriidilise taseme tõstmisele. Loen koolitusfirma kohta veel...