Koolituse eesmärk on anda ettevõtjatele ja turundajatele teadmisi, kuidas luua lihtne ja tulemuslik Google Search kampaania, säästa raha reklaamikuludelt, mõõta tulemusi ja kasvatada klientide hulka.
Sa võid kulutada tunde, päevi ja kuid kodulehe optimeerimisele, et olla Google silmis võimalikult eeskujulik lehekülg ning seega otsingumootoris esimene… Küll aga on Google’i vastuste lehel enne esimest alati… tasulised reklaamid! Kuidas oma sisu sinna esimeseks saada ilma miljoneid maksmata? Praktiline Google Search Ads kursus annab Sulle vajalikud tööriistad.
Sihtgrupp: Ettevõtjad ja turundajad, kes soovivad teha efektiivset reklaami Google otsingumootris.
Koolitusel osalemise eeldused: soovitavalt Google Ads konto olemasolu ja ligipääs sellele, et kõik praktiliselt läbi proovida.
Koolitusele on oodatud Google Adsiga alustavad turundajad, väikesed ja keskmise suurusega ettevõtete töötajad, kes vastutavad reklaamikampaaniate ja müügitulemuste eest. Koolitus on kasulik ka turundusjuhtidele ja neile, kes soovivad Google Ads reklaamiteenust sisse osta, kuid soovivad ise ka asjast aru saada, et olla tark tellija.
Koolitusel keskendume Google Search kampaaniatele, mis on hea valik esimeseks turunduskampaaniaks, sest aitab sihtida väga täpselt neid, kes juba on tootest või teenusest huvitatud ja otsivad seda Google otsingumootori kaudu.
Lisaks slaididele antakse osalejatele ka koolitusel kasutatud tööriistad – eelarve arvutamise Excel, reklaamitekstide loomise põhi ja hea kampaania checklist.
Koolituse sisu:
Koolituse edukal läbimisel osaleja:
Koolitaja:
Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.
Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.
Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.
Koolituse lõpetamise tingimused: Koolituse lõppedes väljastab koolituskeskus koolituse läbinule tunnistuse või tõendi. Koolituse lõppedes väljastatakse tunnistus, kui on täidetud õppekava mahust vähemalt 80% ja teised koolituskavast tulenevad nõuded (nt eksam, arvestus, praktiline töö jms). Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse isikule juhul, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.
Koolitushind sisaldab:
Lisaks pakume: