Avaleht/Koolitused/Protsesside juhtimine toote ja teenuste arendamisel
Protsesside juhtimine toote ja teenuste arendamisel
Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse teenuste juhtimise olemust, võimalusi ja tööriistu ning seeläbi võimaldada organisatsioonidel parendada oma toimimist.
Osalejad saavad teadmised protsessijuhtimisest ja protsesside parendamisest, selle olulisusest, võimalustest ja tööriistadest.
Programm hõlmab kolme eraldiseisvat koolitusmoodulit, mida saab läbida nii eraldi kui ka erinevates kombinatsioonides, vastavalt osaleja vajadustele.
Märkimisväärne osa õppest toimub läbi osalejate praktikate jagamise, mis võimaldab õppida teiste kogemustest ja toimivatest lahendustest.
Lisaks asjakohaste teoreetiliste teadmiste omandamisele teeb iga osaleja oma teenuse või tootega läbi mitu praktilist harjutust.
Koolitusele on oodatud kõik, kes:
soovivad tutvuda kaasaegsete juhtimispraktikatega ja seeläbi arendada oma juhioskuseid ning tõsta tootlikust;
peavad juba vastutama oma töös teenuste või toodete arendamise, haldamise ja tarnimise eest või need, kes soovivad selles suunas alles karjääri alustad.
Koolitus on suunatud protsessijuhtidele. Samuti IT juhtidele, spetsialistidele kui ka teistele teenuste juhtimisega vahetult kokkupuutuvatele äripoole esindajatele.
Programm:
Moodul 1: Praktiline protsesside juhtimine (9ak)
Taustsüsteem: teenusmajandus, väärtuspõhisus
Protsessijuhtimise põhitõed: terminoloogia, vastutused, väärtus
Protsessijuhtimise elutsükkel: tuvastamine, kaardistamine, analüüsimine, ümber kavandamine, juurutamine, mõõtmine ja kontrollimine
Iga elutsükli etapi kohta tehakse vähemalt üks harjutus praktilise kogemuse saamiseks ja teadmiste kinnistamiseks.
Moodul 2: Agiilne juhtimine (9 ak)
Juhtimise põhifunktsioonid ja (toote)juhi ülesanded
Agiilne mõtteviis, väärtused, põhimõtted ja meetodid
Teadmiste kinnistamiseks ja kogemuse saamiseks vaheldub teooria praktiliste ülesannetega.
Moodul 3: Praktiline teenuse juhtimise töötuba (9 ak)
Probleemi sõnastamine ja eesmärgistamine
Sidusrühmade kaardistamine analüüsimine
Äriarhitektuuri kirjeldamine
Andmete kriitilisuse määramine
Teenusprotsessi kaardistamine ja analüüsimine
Väärtuspakkumise kirjeldamine
Muudatuste planeerimine ja juhtimine
Mõõdikute (KPI-de) seadmine
Teenusleppe prototüüpimine
Õppevahendid: Paber ja pliiats. Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit.
Koolituse läbinu:
mõistab teenuste juhtimise olemust ja põhikontseptsioone;
oskab kaardistada ja kirjeldada teenuse või toote juhtimiseks vajalikke protsesse;
oskab kirjeldada teenuse või toote väärtuslikkust, eesmärki ja erinevaid komponente;
Mõistab agiilse juhtimise olemust (mõtteviisid, väärtused ja põhimõtted) ja olulisust tulemaks toime ebakindlas ning pidevalt muutuvas keskkonnas;
teab peamisi teenusjuhtimise praktikaid;
omab praktilist kogemust teenuse ja toote arendamisel.
Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas, maht ning teooria ja praktika osakaal sõltub valitud moodulitest.
Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 27 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 10 tundi). 3. moodul ainult klassiruumis
Koolitaja: Evelin Kasenõmm Konsultant ja koolitaja, BCS Koolituse partner. ITIL Foundation, ITIL RCV, ITIL OSA, Certified Trainer sertifikaadid.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.
Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused. Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.
Koolitusfirma tutvustus
BCS Koolitus on Eesti juhtiv IKT valdkonna koolitus-, projektijuhtimis- ja konsultatsiooniettevõte. Loen koolitusfirma kohta veel...