Kaheksa tööriista, et muuta oma meeskond nutikamaks ja innovaatilisemaks
Koolitus on disainitud igapäevaselt koos töötavate meeskondade juhtidele, kes soovivad õppida kasutama tööriistu süsteemseks eesmärkide püstitamiseks ning sellest tulenevaks ideede otsimiseks, arendamiseks ja valimiseks.
Teenuste ja toodete arendamisel on pidevalt vaja värsket pilku ning mõelda, kuidas saab paremini, kiiremini, tõhusamalt. Selleks omakorda on vaja nutikat ja eesmärgile pühendunud meeskonda. Kas oled juhina veendunud, et senised praktikad ja harjumused viivad sinu äri või organisatsiooni eesmärgile lähemale? Tõhusad tööriistad ja metoodiline lähenemine aitavad meeskonnal „kastist välja“ mõelda ning pakkuda uusi ideid teenuste ja toodete arendamiseks ja probleemide lahendamiseks.
Koolituse eesmärk on anda juhile kaheksa tööriista, et suunata oma meeskonda innovatsioonile – et meeskond märkaks võimalusi enne konkurente ning oskaks need läbi mõelda ja ellu viia.
Sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud juhid, kes soovivad koos oma meeskonnaga teenuste ja toodete arendamiseks tõusta järgmisele tasemele. Oodatud on nii keskastme- ja tippjuhid ning projektijuhid, kes vastutavad teenuste, projektide või äri arendamise eest.
Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:
Tegemist on väga praktilise koolitusega, kus osaleja võtab näidiskaasuseks ühe enda organisatsiooni jaoks hetkel aktuaalse väljakutse ning tegeleb koolituspäeva jooksul koolitaja antud tööriistade abil selle lahendamisega. Parima tulemuse annab see, kui organisatsioonist osaleb rohkem kui üks inimene, seetõttu soovitame võimalusel osaleda mitmekesi. Näidiskaasuse ülesande täpsem juhis saadetakse osalejatele hiljemalt nädal enne koolituse algust.
Koolituspäev põhineb 10 aasta jooksul välja töötatud metoodikal – „Nelja rolli mudelil“. Mudeli järgi jagatakse lahenduste leidmise protsessi nelja etappi (Vaatleja, Leiutaja, Uurija ja Elluviija) ning suunatakse osalejaid erinevaid mõtlemise viise intensiivselt vahetama.
Koolituse käigus vahelduvad koolitaja lühiloengud individuaalse töö ning paari- ja grupiarutelude ja tagasisidega. Selline meetodite valik aitab saadud teadmisi kinnistada ning saada tagasisidet nii kaasõppijatelt kui koolitajalt. Iga osaleja saab koolituse raames 8 töölehte, mis aitavad õpitud tööriistu hiljem oma meeskonnas rakendada.
Koolituse sisu:
Koolituse tulemusi hinnatakse koolituspäeva lõpul ühise arutelu käigus, kus osalejad jagavad oma tähelepanekuid ja harjutusülesannete tulemusi. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.
Maht: 8 akadeemilist tundi + 1h konsultatsiooni 1 kuu jooksul peale koolituse toimumist. Konsultatsiooni aeg lepitakse koolitajaga eraldi kokku.
Koolituse tulemusena osaleja teab, kuidas suunata oma meeskonda
Koolitaja:
Indrek Maripuu
Konsultant ja koolitaja
Indrek tegutseb alates 2001. aastast konsultatsiooniäris, kus tema peamine fookus on strateegiline planeerimine ja mõttemustrite murdmine ehk nutikus ning teistmoodi mõtlemine. Ta koolitab ja nõustab organisatsioone peamiselt nende ärimudeli- ja tootearendusprojektides ning aitab läbi viia tulemuslikke ajurünnakuid.
Indrek on aidanud panna kokku sadu äriplaane, tasuvusanalüüse ja strateegiaid sellistel Eesti organisatsioonidel nagu Rahva Raamat, Balsnack, Arcwood, Roman Tavast, kompetentsikeskus Tsenter, ECCUA, SA Noored Kooli jt. Ta on läbi viinud sadu ajurünnakuid tootearenduseks, ideede genereerimiseks või eesmärkide püstitamiseks organisatsioonides nagu Kalev, Balbiino, SEB, Luminor, ABB ja Admiral Markets. Indrekut huvitab, kuidas inimene mõtleb ning kuidas on võimalik mõtlemist suunata teistest erinevale rajale olles seeläbi konkurentidest nutikam.
Konsultatsioonitöö ja koolitamise kõrvalt on Inderk 5 aastat Tallinna Tehnikaülikooli tudengitele ettevõtlust õpetanud ja olnud AS Keila Taastusravikeskus nõukogu esimees. Tal on ärijuhtimise magistrikraad Tallinna Tehnikaülikoolist. Lisaks on ta õppinud neurolingvistilist programmeerimist (NLP) ning läbinud mentorluse teise taseme koolituse Londoni koolitusettevõttes Institute of Leadership & Management (ILM).