Mida teha, et kõik oleks õigeaegselt tehtud?
Koolituse eesmärk on teadvustada enda ajakasutusoskusi ja õppida paremini korraldama ja tasakaalustama oma töö ja isiklikku elu.
Koolituse sisu:
- Isiklik efektiivsus ja enesejuhtimine.
- Sisemised tegurid, mis takistavad efektiivse ajajuhtimise kasutusele võtmist.
- Vastuseis muutustele. Meie väärtused ja veendumused, kui meie edu soodustavad või takistavad tegurid. Väärtuste roll ajakasutuses.
- Ajajuhtimise olemus ja põhieesmärgid.
- Ajakorraldamise psühholoogilised mõjurid. Ajataju. Eesmärkide püstitamise ja prioriteetide määramise tähtsus. Kuidas need kaks tegurit võimaldavad aega kokku hoida ja saavutada rohkem.
- Ajajuhtimise neli põlvkonda: nende puudused ja tugevused.
- Mille poole ma oma (töö) elus püüdlen?
- Erinevad ajaplaneerimise meetodid.
- Ajaplaneerimise lühitutvustus.
- Ajaplaneerimise eelised ja miinused.
- Järgmise päeva tööaja reaalne planeerimine koolituse ajal kolmanda ajajuhtimise põlvkonna teooria põhjal.
- Miks ajaplaneerimine annab efekti kõige suurema ajasurve olukorras ja kuidas aja planeerimine vähendab unustamist.
- Kuidas seada prioriteete elus ja tööl.
- Oma töö organiseerimine: kohtumised ja kohtumiste kokkuleppimine, meilide lugemine, neile vastamine, koosolekud jne.
- Ajakulutajad.
- Kuhu kulub minu aeg tööl ja kuidas ma raiskan ise teiste aega.
- Vahelesegamiste/töökatkestuste minimeerimise võimalused.
- Tegevuste edasi lükkamine.
- Ajasäästjad.
- Delegeerimine (millal, kellele, kuidas), enesekehtestamine, “ei” ütlemine, tegevuste standardiseerimine ja konsolideerimine.
Koolituse lõpuks õppija:
- Oskab oma ajakasutust täpsemalt analüüsida.
- Saab uusi ideid oma aja paremaks kasutamiseks.
- Saavutab suurema tasakaalu erinevate eluvaldkondade vahel
Koolitaja:
Helle Kahro on omandanud kõrghariduse filoloogias Tallinna Pedagoogikaülikoolis ning täiendhariduse psühholoogias Kanada Ericksoni Ülikooli Peterburi osakonnas. 17-aastase koolitaja- ja konsultatsioonikogemusega Helle Kahro on õppinud ka neuro-lingvistilist programmeerimist (NLP) ning läbinud erinevaid suhtlemisalaseid koolitusi. Helle Kahro on aastaid koolitanud klienditeenindajaid ning oskab läbi intensiivse koolituse klienditeeninduse taset tõsta igas osalejas.
Koolitusfirma tutvustus
Täienduskeskus on loodud täiskasvanute täiendusõppe haridusse panustamise eesmärgil. Koolitusi korraldame üle Eesti ning järjest rohkem koguvad populaarsust asutusesisesed koolitused. Loen koolitusfirma kohta veel...