Koolituse käigus võetakse lahti ning analüüsitakse juhi suhtlemusharjumusi ja reaktsioone. Juht ise otsustab, milliseid harjumusi hoida, milliseid täiustada või millest loobuda. Koolitusel osaleja saab ja arendab oskusi, mis tagavad empaatilise, fokusseeritud ja tulemusliku reageerimise nii tavapärastes kui ka keerulistes olukordades.
Hea juht! Ettevõtte või organisatsiooni juhina ilmselt tead, et edu ei taga ainult suurepärased otsused. Juhi tõsiseltvõetavus sõltub sellest, kuidas ta reageerib takistustele, toetusele, tunnustusele, kriitikale, edule ja läbikukkumistele. Hea juht oskab ka negatiivsest tagasisidest võtta välja olulise iva ning muuta edasiviivaks jõuks ka vaenulikult meelestatud inimesed. Edukuse aluseks on see, kuidas juht suhtleb inimestega nii igapäevastes kui ka kriitilistes olukordades.
Kuidas säilitada külma närvi stressirohketes situatsioonides ja näha jätkuvalt suurt pilti? Sellele küsimusele aitab koolitusel vastuseid leida tunnustatud koolitaja Thomas Bothe. Tegemist ei ole kindlasti hariliku klassiruumikoolitusega, sest Thomas Bothe soovib osalejad oma mugavustsoonist välja viia. Nagu autoga liiklemist ei ole võimalik selgeks õppida vaid liikluseeskirja lugedes, ei saa ka heaks juhiks ainult teooriat teades.
Koolituse fookus on praktiliste juhtimisoskuste arendamisel. Oluline roll on grupis õppimisel ja üksteiselt õppimisel, mis teeb selle kogemuse väga isiklikuks ja tähenduslikuks. Koolitusel harjutatakse edastama keerulisi sõnumeid ning andma tagasisidet, sh teravat, karmi tagasisidet, mis on suunatud progressile. Thomas Bothe suunab juhte muutuma sisemiselt enesekindlaks, julgeks, leidlikuks ja avatuks.
Koolitusel saavad vastuse järgnevad küsimused:
Koolituselt saadav kasu:
Koolituse sisu:
Koolitaja:
Thomas Bothe on endine tegevjuht ja füüsilisest isikust koolitusdisainer. Ta on rohkem kui 18 aastat keskendunud neljale valdkonnale: juhtimine (leadership), kommunikatsioon, meeskonnavaim ja hooliv suhtumine (mindfulness). Ta oskab suurepäraselt lahendada juhi igapäevaseid kommunikatsiooniprobleeme läbi koolitusharjutuste. Tehes koostööd konsultatsioonifirmade ja üle-euroopaliste võrgustikega on tema tüüpilised kliendid tippjuhid ja juhtkonnad, kes tahavad tõsta meeskonna sidusust ja arendada oma mõjutamisoskusi.
Tagasiside:
Kristina Zarina
Latvijas Loto finantsdirektor
Thomase juhtimis-ja suhtlemiskoolitus erineb täielikult kõikidest koolitustest, kus olen varem osalenud. Sellel ei ole igava teooriaga mitte mingisugust pistmist. See on huvitav, praktiline ja kasulik, raputab sind igapäeva rutiinist täielikult välja. Thomas arvestab osalejate isikuomaduste ja kompetentsidega ning ehitab kogu koolitusprotsessi osalejate personaalsete arenguvõimaluste ümber, tagamaks selle, et igaühe suhtlemis- ning juhtimisoskused paranevad. Kui sa endiselt mõtled, millist koolitust valida, et oma kompetentsid uuele tasemele viia, siis peaksid kindlasti seda koolitust kaaluma.Kristaps Silins
McCANN Riga tegevjuht
See on ideaalne koolitus neile, kes vihkavad koolitusi. Koolituse läbimine võttis 3 päeva ja igavust tundsin ainult umbes 20 minutit. Mis on hämmastav, võttes arvesse seda, et tänapäeval on inimeste keskendumisvõime nagu kuldkalal. Teoreetiline osa annab vähemalt 5 väga kasulikku tööriista, mida tegevjuhina igapäeva elus kasutada. Thomasel on suurepärane anne panna sind õpitut päriselt omastama.