Väikeettevõtjatele valmistab tihti peavalu turunduseks vabade rahaliste vahendite leidmine.
Õpime, kuidas tõhusalt ja tulemuslikult planeerida tasuta nii otseturundust kui ka tasuta turundustegevusi sotsiaalmeedias.
Vaatame ka viise, kuidas leidlikult ning loovalt kasutada sellist otseturundust, mis tabab potentsiaalseid kliente positiivses võtmes ootamatult. Paremal juhul paneb selline asi ka meedia Sinust ja Sinu ettevõttest täiesti tasuta rääkima – teisisõnu paneme paika plaani, kuidas hakata partisaniturundajaks.
Sihtgrupp. Koolitusele ootame:
Koolituse sisu:
Koolituse käigus ja iseseisva tööna planeerib õppija enda ettevõttele sotsiaalmeediaturunduse ja/või partisaniturunduse tegevuskava.
Koolitaja:
Maarja Tsimmer
Maarja jaoks on turism nii hobi kui ka töö ning ta on teinud giid- reisisaatja ning turismiturunduse alast tööd Lõuna- Ameerikas, USA-s ning Eestis ja mitmetes Euroopa riikides. Maarja hariduskäik on teda samuti viinud maailma eri nurkadesse- bakalaureusekraad Inglismaalt, giidikoolitus Hiinast ning magistrikraad Taanist. Hetkel töötab ta värbamisturunduse ning tööandja brändingu valdkonnas ja koolitab ka alustavaid turismiettevõtjaid.
Lisainfo:
Õppetöö toimub internetipõhises õpikeskkonnas, kus omandate iseseisvalt vajaliku materjali. Toimub ka kaks veebiseminari Zoomis, kus koolitaja annab ülevaate olulisemast ning et teha kokkuvõte koolituse lõpus. Veebiseminarid toimuvad 10. mai ja 19. mai kell 18.30- 20.00.
Õppijalt eeldame elementaarset arvuti- ja interneti kasutamise oskust (vajalik internetiühenduse, veebikaamera ja mikrofoni/kõrvaklappide olemasolu).
E-kursus on lõpetatud kui olete koostanud iseseisva töö.