Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Edukas müük Amazonis

Koolitusel tehakse selgeks esimesed sammud, kui on soov müüa oma tooteid Amazoni platvormil – räägitakse lahti, millises järjekorras ja millele keskenduda, et saada oma tooteid kiirelt müüa ning vältida seejuures kulukaid vigu ja ebavajalikke tegevusi.

E-kaubandusplatvorm Amazoni võimaldab viia oma tooted klientideni enamikul maailma suurimatest turgudest. Erinevalt tavapärasest kaubandusest ei ole sul vaja läbida sortimendikomisjone, veenda ostujuhte, saata näidiseid jne. Amazonis on sul võimalik oma tooted paigutada kohe Amazoni „riiulile“ klientidele ostmiseks. Koolitusel saad selgeks, kuidas oma kaup Amazoni riiulitele paigutada.

Kauba saadavus riiulis ei tähenda aga seda, inimesed seda ostavad. Enne toote riiulisse paigutamist on vaja teada, kas kauba järele on nõudlust, milline on konkurentsiolukord ja kuidas kliendid toodeteni jõuavad. Koolitusel osaledes õpid analüüsima turgu ning toodete müügipotentsiaali.

Kui õige toode on õigesse riiulisse asetatud, on vaja see riiulis esile tuua ja konkurentidest eristuda. Amazonis tähendab see suurepärase tootelehe loomist. Koolitusel saad teada, millistest komponentidest ja kuidas luua Amazonis head ja toimivat tootelehte.

Koolituse eesmärk on anda ettevõtjale ülevaade ja arusaam sellest, kuidas toimib müük Amazoni platvormil ning mida alustades silmas pidada – millises  järjekorras ja millele keskenduda, et saada oma tooteid kiirelt müüa vältides sealjuures kulukaid vigu ja ebavajalikke tegevusi.

Sihtgrupp

  • ettevõtjad, kellel on oma toode või tootmine, ning soovivad jõuda uute klientideni läbi Amazoni platvormi;
  • e-kaubandusega tegelevad ettevõtted, kes soovivad ka Amazonis müüma hakata;
  • ettevõtted, kes juba on alustanud Amazonis müügiga, kuid näevad, et see on keerulisem kui esialgu arvati;
  • ettevõtlikud inimesed, kellel on kapitali ning soov alustada ettevõtlusega.

Koolituse programm:

  • 09:30 – 09:45 Kogunemine ja tervituskohv
  • 09:45 – 11:00 Sissejuhatus Amazoni müügiplatvormi
    • Mis on ja kuidas toimib Amazoni platvorm müüjatele
    • Amazoni algoritm – mis see on, miks see on oluline ja kuidas seda mõjutada
    • Milliseid levinud vigu saad vältida, et hoida kokku aega ja raha
    • Kasutatavad meetodid: Loeng ja arutelu
  • 11:00 – 11:45 Kohvipaus
  • 11:45 – 13:15 Turu-uuring Amazonis
    • Tööriistad kliendinõudluse, kasumlikkuse ja konkurentide käibe mõõtmiseks
    • Kuidas tõlgendada turu-uuringu käigus saadud infot
    • Kasutatavad meetodid: Loeng ja praktiline turu-uuringu harjutus
  • 13:15 – 14:00 Lõuna
  • 14:00 – 15:30 Amazon ja logistika
    • Kuidas jõuab kaup Amazonist ostjani: erinevad tarnemudelid
    • Amazon FBA tarnemudel
    • Kuidas pakendada oma tooted, et optimeerida logistikakulusid ning kasutada pakendit turundussõnumi kandajana
    • Kasutatavad meetodid: Loeng ja arutelu
  • 15:30 – 15:45 Kohvipaus
  • 15:45 – 17:00 Kuidas luua tooteleht, mis müüb
    • Millest koosneb Amazoni tooteleht
    • Millises järjekorras optimeerida tootelehte
    • Kuidas luua head tootekirjeldust
    • Kuidas luua toimivaid tootepilte
    • Kasutatavad meetodid: Loeng ja praktiline harjutus tootelehe briifi koostamiseks.

Koolituse tulemusena osaleja

  • teab, kuidas teha esmase toote või tooteportfelli turu-, konkurentsi- ja kasumlikkuse analüüsi;
  • saab aru Amazoni algoritmide toimimispõhimõtetest;
  • teab, kuidas kalkuleerida Amazoni toote lansseerimiseelarvet;
  • teab, kuidas luua toimivat Amazoni tootelehte;
  • mõistab klienditagasiside (review) rolli ja teab, kuidas saada paremat tagasisidet;
  • omab ülevaadet logistikalahendustest, mida saab kasutada Amazonis müümise korral.

Lisaks teoreetilisele osale ja näidetele igapäevasest tööst proovime praktiliselt järele, kuidas läbi viia Amazoni turu-uuring ning koostada tootele briif, mille järgi saab luua tootelehe tekstid ja pildimaterjali. Praktilise osa jaoks on vajalik, et iga osaleja võtaks kaasa oma sülearvuti. Enne koolitust palume igal osalejal luua Helium10 kasutajakonto (piisab tasuta kontost) ning lisada Chrome’i brauserisse Helium10 Chrome extension.

Koolitusel lahendame lisaks teoreetilisele osale ka praktilisi ülesandeid, et kinnistada ja hinnata koolituse tulemuslikkust. Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine.

Koolitaja:
Dan Murumets

Dan on aastaid töötanud jae- ja hulgikaubanduses müügi-, turundus- ning ostujuhina. Dan lahkus oma viimaselt kategooriagrupi juhi positsioonilt Rimis 2018. a, et alustada ettevõtlusega. Sellest ajast on Dani põhitegevuseks Amazonis oma private label toodete müük.
Viimased kaks aastat on toonud läbimurde ning ca 100 000 USD kuukäibe. Enne seda aga sai alustades sai tehtud palju vigu, mis tähendasid kaotatud aega ja raha. Tänu läbitud õppetundidele ja saavutatud edule on Dan nõustanud ettevõtjaid Amazonis müügi käimalükkamisel ning aidanud neil kokku hoida aega ja raha.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Edukas müük Amazonis

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.