Kuidas Google AdWordsis reklaamides tõhusalt tulemusi optimeerida?
Google on maailma suurim reklaamikanal ning reklaamimiseks sobilik pea igale ettevõttele, sest reklaamija saab valida täpselt tema ettevõttega seonduvad märksõnad ning neid märksõnu otsivate inimeste valmidus osta on ülikõrge.
Reklaamimiseks vajaliku AdWordsi konto saab igaüks luua 15 minutiga, kuid hästi toimivate kampaaniate tegemine nõuab palju tööd ning sellega asi ei piirdu, vaid kampaaniaid peaks regulaarselt optimeerima. Google’i reklaamid sobivad ideaalselt ka eksportturgudele liikumiseks, kuid suurtel turgudel reklaamisel on veelgi rohkem aspekte, mida silmas pidada ning konkurents tavaliselt teravam kui Eestis.
Koolituse läbimine annab põhjalikud teadmised Google AdWords eksamite sooritamiseks. Koolituse tase ulatub Search Advertising eksamist veidi kaugemale, kuid koolitusel korratakse üle ka mõned põhitõed, mis Search Ad eksami sooritamisel abiks tulevad. Eksam on Google’i kinnitus turundaja teadmistele ja oskustele ning on kasulik kõigile, kes turunduse valdkonnas tegutseb ning soovib sellealast tõendit.
Koolitusel osalemine säästab ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.
„Google AdWords edasijõudnute“ koolitusele eelneb põhikursus Google Adsis reklaamimine algajale, mis annab teadmised ja oskused AdWordsis esimesi samme tegevatele kasutajatele.
Sihtgrupp:
Google AdWordsiga juba mõnda aega tegelenud ning aktiivselt AdWordsi kontosid hallanud kasutajad, kes soovivad säästa oma ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.
Koolituse eesmärk on õpetada, kuidas luua ja hallata Google Adsi kampaaniaid, mis töötavad tõhusamalt ning säästavad või teenivad rohkem raha. Osalejad saavad oskused, kuidas optimeerida protsesse, et regulaarselt tulemusi parandada ning raportite koostamist kiirendada.
Teemad:
Õpiväljundid
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolitusele eelnevalt on soovituslik mõelda küsimustele või probleemidele, mis on Google Adsi kasutamisega tekkinud.
Palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.
Koolitaja:
Karl Pae oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜs ning Rooma La Sapienza ülikoolis ja IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.