Kuidas infokülluses saavutada, et teie loodud sisu tarbitakse ja seisukohtadega arvestatakse?
Koolituse eesmärk on anda teadmised moodsa massikommunikatsiooni toimimisest ning praktilised teadmised, kuidas lugu nii kirjas kui ka kõnes meeldejäävalt esitada.
Oma loo või sõnumiga mõjule pääsemiseks ei piisa vaid selle avaldamisest. See peab olema kirjutatud või esitatud nii, et sihtgrupp seda märkaks, loeks ning tegutseks. Ei ole vahet, kas räägime arvamusartiklist, pressiteatest, LinkedIni postitusest, podcast`i esinemisest või müügipresentatsioonist – kõigi puhul saab publiku tähelepanu köitmiseks rakendada ajakirjanduses levinud põhimõtteid.
Eesti ajakirjanduse tunnustatud eksperdid Igor Rõtov ja Aivar Hundimägi jagavad koolitusel teadmisi ja pikaajalist kogemust, et aidata osalejatel arendada oskust arutelusid ärgitada ning esitada oma seisukohti argumenteeritult ja mõjusalt.
Koolituselt saab näpunäiteid ka tehisintellekti (AI) tööriistade kasutamiseks, et luua, täiustada ja levitada oma sõnumeid veelgi tõhusamalt.
Sihtgrupp: ettevõtjad, juhid ja kõik teised, kes soovivad õppida, kuidas oma sõnumiga publikuni jõuda
Koolituse programm:
Koolituse tulemusena osaleja:
Metoodika:
Koolitusel vaheldub teooria praktiliste harjutustega. Teooria annab teadmised ajakirjanduse ja sotsiaalmeedia toimimisest. Kohapeal kirjutatakse uudislugu ning harjutatakse argumenteerimist, mille tulemusena valmib arvamusartikli struktuur. Osalejad saavad koolituselt kaasa õppematerjalid, mis on abiks ka pärast koolitust.
Soovi korral on osalejatel võimalik enne koolituse toimumist saata koolitajatele enda kirjutatud arvamusartikleid või sotsiaalmeedia postitusi, mida koolitusel osalejatega koos analüüsida.
Boonusena saavad osalejad aastaks personaalse ligipääsu sama koolitust kokkuvõtvale e-koolitusele, mis aitab õpitut kinnistada või meelde tuletada.
Koolitajad:
Igor Rõtov on varasemalt olnud pikaaegne peatoimetaja ja omab paarikümneaastast kogemust ajakirjanike täiendkoolituste läbiviimisel. Igoril on pikaajaline kogemus meediaorganisatsioonide juhtimisel. Ta on olnud kaasatud meediaprojektidesse Rootsis, Soomes, Taanis, Venemaal, Ukrainas ja Hiinas. Ta on Eesti esindaja Euroopa äripressi assotsiatsioonis (European Business Press). Viimasel paaril aastal on Igor süvendatult tegelenud sisuturunduse temaatikaga ning juurutanud maailma parimaid praktikaid Äripäeva toodete juures. Igor on õppinud Tartu Ülikoolis ajakirjandust ning hiljem ka korduvalt osalenud külalislektorina meediatudengite õpetamisel.
Aivar Hundimägi on pikaaegse ajakirjandus- ja juhtimiskogemusega. Töötab Äripäevas alates 1993. aastast. Ta on lisaks ajakirjanikutööle juhtinud Äripäeva arvamustoimetust, uudistetoimetust, börsitoimetust ja uurivat toimetust. Aivar on raamatute „Eesti turunduse kuningad ja narrid“ ja „Et valvekoer ei hammustaks“ autor ning raamatute „Raha ja vabadus“ ja „Võitlusse majanduslangusega“ üks autoritest. Kahel aastal on Aivari kirjutatud kolumnid valitud Eesti Ajalehtede Liidu korraldatud pressipreemia konkursil aasta parimaks arvamuslooks. Aivar on läbi viinud ka ajakirjanikele ning ettevõtete tipp- ja keskastme juhtidele suunatud koolitusi. Aivar on üks Vikerraadio saate „Rahva teenrid“ osalejatest ning kuulub Vikerraadio kommentaatorite ringi.