Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Dünaamilise juhtimise meistriklass – keskastmejuhtide koolitusprogramm

Programm on loodud meeskonnajuhtidele, kes on teadlikud oma rollist ja vastutusest ning tahavad saada tõhusaks juhiks, tippmeistriks oma valdkonnas. Kelle ülesandeks on kaasata oma meeskondasid püstitatud eesmärkide saavutamiseks ja juhtida inimesi läbi pingeliste olukordade, mis tekivad tänapäevases kiiresti muutuvas dünaamilises maailmas.

Programm on üles ehitatud kiire ja efektiivse õppimise põhimõttel – iga moodul toimib nagu minisprint, keskmes keskastme juhi jaoks olulised teemad. Varustame sind tööriistadega, mida saad kohe programmi käigus oma meeskonnas katsetada ja protsessist õppida.

Dünaamilise juhtimise meistriklassi programm annab juhile väärtuslikke tööriistu ja viib ta kurssi sammudega, mis tagavad nii isikliku kui ka meeskondliku edu.

Koolitusprogrammis on kokku sissejuhatav seminar ja 6 eraldiseisvat  õppemoodulit kogumahuga 210 AT.

Koolitusprogrammi sisu:

  • Sissejuhatav veebiseminar.
    • See veebiseminar annab ülevaate programmi õppeprotsessist ja olulisematest kuupäevadest. Tutvustame koolituskeskkonda Talent LMS ja jagame kasulikke nõuandeid eduka õppetöö alustamiseks.
  • Kaosest kord: meisterlik ajajuhtimine
    • Ajajuhtimise tehnikad koos juhi oskuste analüüsimisega, mis viivad sind kaosest korda ja teevad sind oma aja peremeheks. See koolitus keskendub juhi oskuste ja rolli analüüsile ning ajajuhtimise tehnikatele, mis aitavad sul kaoses selguse leida. Efektiivse juhtimise põhimõtete osas keskendume eesmärkide seadmisele ja prioritiseerimisele, õpetades praktilisi tehnikaid, mis aitavad teil juhtida oma meeskonda tõhusalt ja saavutada seatud eesmärke.
    • Eesmärk: Koolituse tulemusel õppija mõistab keskastmejuhi rolli ja oskab lähtuvalt eesmärgist oma aega ja tegevusi efektiivselt planeerida.
    • Läbitavad teemad:
      • Juhi rollid ja baaskompetentsid, juhi tugevuste ning arenguvajaduste analüüs.
      • Juhi bränd, selle olulisus ning mõju ning on oluline sellega teadlikult tegeleda.
      • Tegevused, mis vajab juhtimist, eestvedamist ja delegeerimist?
      • Enesejuhtimise tehnikad ja tegevuskalendri efektiivne planeerimine.
      • Eesmärgistamise ja prioritiseerimise tehnikad ning tööriistad.
  • Sünergia meeskonnas: kõik talendid särama 
    • Saavuta sünergia, tugevdades meeskonda ja õppides kunsti, kuidas juhtida meeskonda tõhusalt ja innustada iga meeskonnaliiget särama.
    • Eesmärk: Koolituse tulemusel oskab õppija juhtida meeskonda kasutades kogu tiimi võimalikku potentsiaali. Koolituse läbinu kasutab meeskonna loomise ja võimestamise meetodeid.
    • Läbitavad teemad:
      • Autentne ja inspireeriv juht. Milline on autente ja inspireeriv juht ning selle mõju organisatsioonile.
      • Tiimi profiili loomine ja analüüs, avatud ja “turvalise” tiimi loomine.
      • Tugevuste põhine juhtimine, kuidas läbi teadlikku meeskonna juhtimise saavutada suurem efekt väiksema kuluga.
      • Koostöökogemuse kujundamine, delegeerimine, vastutamine.
  • Sillalooja: organisatsioonikultuuri arendamine. 
    • Õpi saama sillaks, kes ühendab eri osakonnad ja loob tugeva ning jätkusuutliku organisatsioonikultuuri.
    • Eesmärk: Koolituse tulemusel õppija mõistab keskastmejuhi rolli organisatsioonis ja oskab läbi efektiivse kommunikatsiooni viia meeskonnale organisatsiooni missiooni, visiooni ja strateegilised eesmärgid.
    • Läbitavad teemad:
      • Keskastme juht kui ettevõte eesmärkide ja visiooni “tõlkija” meeskonnale
      • Juht kui tähenduste looja, andja ja tõlgendaja ehk info ja otsuste mõtestaja
      • Juhi roll kontrollida seatud eesmärkide ja väärtuste järgimist
  • Eesmärgi navigaator: teekond visioonini
    • Õpi kuidas seada ja saavutada eesmärke, mis on kooskõlas organisatsiooni visiooni ja eesmärkidega ning kuidas juhtida meeskond coachiva juhtimise põhimõtetel tulemusteni.
    • Eesmärk: Täiendada ning arendada keskastme juhi kompetentse ning anda reaalseid praktilisi tööriistu, et läbi kaasamise, teadliku juhtimise ning koostöö meeskonnaga eesmärke seada ja ellu viia.
    • Läbitavad teemad:
      • Ettevõtte strateegia elluviimine
      • Mõõdikud, elluviimise tööriistad ja oskus neid kasutada
      • Tulemuslikkuse võtmenäitajad, nende mõõtmine ja analüüsimine OKR (Objectives, Key Results) / KPI (Key, Performance, Indicators)
      • Delegeerimine ja töötaja isikliku vastutuse võtmine
      • Ootuste ja eesmärkide seadmine coachiva juhtimise võtmes, tiimi kaasamine ja vastutuse võtmise jagamine
  • Muudatuste meister: käivita, suuna ja vea uuendusi
    • Juhina ei pea sa mitte ainult reageerima muudatustele, vaid pead olema ka see, kes muudatuste vajalikkust näeb ja nende elluviimist juhib.
    • Eesmärk: Tutvustada muudatuste vorme organisatsioonis ning arendada keskasmejuhtide kompetentse muudatustele reageerimisel, kommunikeerimisel ja juhtimisel.
    • Läbitavad teemad
      • Muutuste ja muudatuste olemused organisatsioonis
      • Keskastme juhi roll nende elluviimisel
      • Erinevates muudatuste etappides kasutatavad juhtimisstiilid. Protsess muudatuste elluviimisel
      • Kommunikatsioon muudatuste perioodil ja parimad praktikad muudatuste ellu viimisel.
  • Juhi ennast ise: kasva tulemuslikuks juhiks
    • Asu arenguteekonnale, kus enesejuhitud õppimine viib sind lähemale tulemuslikkuse kasvule juhina.
    • Eesmärk: Saada aru endast kui õppijast läbi analüüsi ja refleksiooni. Saada teadlikuks endast kui isejuhtivast õppijast ja kasutada uut oskust enesearengu tegevuskava loomisel ja elluviimisel, et arendada end tulevikukindlaks liidriks.
    • Läbitavad teemad
      • Juhi enesearengu ja kompetentside inventuur
      • Enesejuhtimise ja teadlikkuse vajalikkus, tööriist(ad), nende kasutamine
      • Igapäevaste õpiampsude ja refleksiooni kavandamine päevaplaani, kasutades kaasaegseid õpimeetodeid
      • Stressijuhtimine, läbipõlemine ja vaimne tervis
      • Õppiva organisatsiooni põhimõtted ja oskus neid rakendada oma tiimis

Iga koolitusmooduli maht on 35 akadeemilist tundi ja see koosneb:

  • koolituspäevale eelnevalt iseseisva tööna koolitusvideote vaatamisest (2 ak/h)
  • ühest aktiivõppe vormis klassiruumis kontaktõppena läbiviidavast koolituspäevast (8 ak/h)
  • praktilistest iseseisvatest ülesannetest, mida meeskonnas rakendada ja teemat toetavate õppematerjalide läbi töötamisest (20 ak/h)
  • õppeprotsessi käiku peegeldavast vahevaate sessioonist (1 ak/h)
  • tagasiside ja parimate praktikate jagamise sessioonist (4 ak/h)

Koolitusprogrammi moodulid on üles ehitatud põhimõttel, et uusi oskusi omandatakse ning arendatakse arutelude, omavaheliste kogemuste jagamise, praktiliste tegevuste ja enese analüüsimise kaudu. Selleks, et iga osaleja saaks oma oskusi maksimaalselt arendada on grupi suuruseks kuni 12 osalejat.

Koolitusmoodul sisaldab:

  • 75% praktilisi aktiivõppemeetodeid, sh: grupitööd, praktilisi grupiarutelusid, individuaalsed ülesanded ja eneseanalüüsi ülesanded, juhtimiskaasuste lahendamine, iseseisvad tööd (sh. tagasisidestatud), praktiliste juhtimisülesannete lahendamine oma töö käigus koos oma meeskonnaga, personaalse isikliku arengu- ja tegevusplaani koostamine ning sellega töötamine.
  • 25% lühiloenguid ja teooriate tutvustamist Iseseisva õppena koolitusvideote vaatamine koos koolitajapoolsete selgituste ja näidetega läbi koolitaja isikliku praktilise juhtimiskogemuse.

Koolitusprogrammi läbinud õppija oskab:

  • rakendada juhtimise baaskompetentse ja analüüsida ennast juhina;
  • planeerida teadlikult enda tegevusi rakendades mõnda ajajuhtimise tehnikat;
  • valida asjakohase tiimi profiili analüüsimise tööriista ja seda kasutada;
  • praktikas rakendada meeskonna arendamise ja võimestamise meetodeid;
  • analüüsida enda funktsiooni juhina organisatsiooni vaates;
  • rakendada töövõtteid, mis aitavad meeskonnal luua seost organisatsiooni missiooni, väärtuste ja eesmärkidega;
  • välja töötada koos meeskonnaga võimetekohased eesmärgid, mis toetavad organisatsiooni eesmärkide elluviimist;
  • suunata tiimiliikmeid konkreetsete eesmärkide ja alameesmärkide seadmisel ning kaasava vastutuse võtmisel;
  • kasutada coachiva juhtimise oskusi seatud eesmärkide püstitamisel;
  • tagada meeskonnaga kokkulepitud eesmärkide saavutamine ehk elluviimine;
  • analüüsida muudatuste vajalikkust ja oskab rakendada nende kommunikeerimise asjakohaseid võtteid;
  • valida välja sobivaima meetodi muudatuste rakendamiseks erinevates muudatuste etappides;
  • koostada plaani meeskonna kaasamiseks muudatuste elluviimisel;
  • analüüsida ennast, kui õppija ja oskab leida endale sobiva õppimismudeli;
  • koostada endale personaalne professionaalne arengukava (PAK).

Koolitajad:
Andra Piirsalu

Andra on juhtimise, personali-, operatsiooni-, ettevõtlus- ja strateegilise planeerimise professionaal, kellel on mitmekülgne kogemus talentide juhtimise, organisatsioonikultuuri ja muutuste läbiviimisel kiires tempos ja pidevalt muutuvas keskkonnas hotellinduse valdkonnas. Andra karjääri on toetanud tema õpingud Tartu Ülikoolis õigusteaduse, Tallinna Ülikoolis organisatsioonikäitumise ning Pärnu kolledžis ärijuhtimise erialal.

Esper Linnamägi
Esper on pikalt töötanud direktorina klassikalise muusika valdkonnas. Tal on magistrikraadid Eesti Muusika- ja Teatriakadeemiast kultuurikorralduses ning Tallinna Tehnikaülikoolist digitaalsete muutuste juhtimises ettevõttes. Ta on läbinud kultuurimänedžeride täiendõppekursused DeVos Instituudis Kennedy Keskuses ja Marylandi Ülikoolis Washington DCs.
Esper ütleb oma juhikogemuse alusel, et inimeste erinevustega arvestamine, nende kuulamine ja mõistmine on võtmetähtsusega ülesanne, mis on universaalne, valdkondade ülene ning vajab juhtidelt palju kannatlikkust. Tema sõnul tuleb võtta aega kolleegide tundmaõppimiseks ja kohandada juhtimisstiili olukorrast lähtudes. Juhtimise olemus seisneb oskusliku tasakaalu leidmises ja hoidmises inimeste tundlikkuse, tööpanuse ja eesmärkide poole liikumise teel.

Ilona Lott
Ilona on töötanud mitmes Eesti ettevõttes personalidirektorina, aidanud tööle panna suuri meeskondi ning olnud personali- ja kommunikatsioonivaldkonna asepresident rahvusvahelise elektri- ja elektroonikatööstuskontserni eri regioonides. Personalijuhtimise valdkonnas on ta läbi teinud peaaegu kõik rollid ja praegu töötab ta coach’i, konsultandi ning interim-juhina. Ilona on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse, EBSis rahvusvahelise ärijuhtimise ja Taltechis tehnikateaduse magistrikraadid. Lisaks on ta õppinud coaching’ut ning tal on ka personalijuhi kaheksanda taseme kutsetunnistus.
Ilona teab oma kogemusele toetudes, et hea juht mõtleb alati paar sammu ette ning tegeleb teadlikult järelkasvu arendamisega.

Janek Sõnum
Janek on Päästeameti Harjumaa päästepiirkonna juhataja. Kogemustest õppinuna peab Janek kõige olulisemaks kolme printsiipi: töötajate kaasamine otsustusprotsessi, tõhus kommunikatsioon ja loomuomaste tugevustega arvestamine. Juht peab suutma luua keskkonna, kus töötaja tunneb end väärtustatuna, saab tagasisidet ning näeb seost oma töö ja organisatsiooni eesmärkide vahel. Motiveeritud ja kaasatud töötajad on produktiivsemad ning tööandjale lojaalsemad.

Reet Savastver
Reet on rahvusvahelisse toitlustusgruppi kuuluva Eesti ettevõtte tegevjuht. Tema pikaajalist praktikat on toetanud TalTechi restoranide/toiduteenuste juhtimise ja EBSi ärijuhtimise magistrantuuri õpingud. Aastatepikkuse kogemuse põhjal ei näe Reet toitlustusäris mitte ainult võimalust teenindada inimesi nende vajaduste täitmiseks, vaid ka kui logistilist ahelat „tootja/tarnija – klient“.
Reeda kogemuste põhjal on ettevõtte kõige olulisem ja võimsaim vara keskendunud meeskond, kellel on ühised teadmised ja arusaam eesmärgist.

Sven Aulik
Sven on kogu oma karjääri jooksul tegelenud müügiga ja olnud selles valdkonnas ka juhtival kohal, eriti just eksportmüügis, autotööstuses, logistikas ja IT-äris. Samuti on ta juhtinud Eesti Ettevõtlus- ja Innovatsiooniagentuuri ning Eesti EDO/TPO ekspordinõustajate meeskonda. Sven on õppinud TalTechis ärijuhtimist.
Tema parimad õppetunnid juhina: õpi oma inimesi tundma nii lähedalt kui võimalik, siis tekib üksteise mõistmine ja arusaamine, mis ühe või teise puhul toimib. Kasuta kõiki võimalikke ressursse ja ära ürita ise kõike välja mõelda. Tea, et kõik võtab kauem aega, kui esialgu planeeritud.

Taavi Midenbritt
Taavi on SPINi arendusjuht – see on Eestis ainulaadse mudeliga spordil põhinev ja teaduslikult tõendatult mõjus noorte arenguprogramm. Teadlikud juhtimisvõtted ja metoodikad on kaasa tulnud tema andragoogika õpingutest, mis tähendab toetavate, tunnustavate ja kaasavate meetodite kasutamist, tänu millele saab ausa ja õiglase tagasiside abil seada meeskonnale piirid ja tee, mida järgida.
Meeskonda juhtides on Taavi õppinud, et juht peab oma rolli tagasi tõmbama, et tiimiliikmetel oleks julgust otsustada, panustada ja vastutust võtta. Avatud ja kaasava juhtimisstiiliga on võimalik õppida oma meeskonda paremini tundma, et mõista nende tugevaid külgi, potentsiaali ja arengukohti.

Lisainfo: 

  • Visionest Institute on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
  • Hind sisaldab koolituspäevade läbiviimist, koduste tööde tagasisidestamist ja hindamist ning koolitusmaterjale koolituskeskkonnas Talent LMS ning koolituspäevadel kahte kohvipausi ja lõunat

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Marketingi Instituut, Invicta ja Director on ühinenud, oleme nüüd Visionest Institute. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Dünaamilise juhtimise meistriklass – keskastmejuhtide koolitusprogramm