Arenguvestluse läbiviimine töötajaga koroonakriisi tingimustes
Koolituse eesmärk on anda teadmised arenguvestluse protsessidest ning jagada suuniseid, millele tähelepanu pöörata, kui arenguvestlusi viiakse läbi distantsilt.
Koolitus toimub otseülekandena veebis!
Registreerimisel koolitusele saadame Teie meilile lingi, mille kaudu pääsete koolitusele 20 minutit enne selle algust. Enne koolituse algust saadame Teile koolituse elektroonilised õppematerjalid. Koolitust saate jälgida tööl, kodus või mujal Teile sobivas kohas. Kanname üle koolitaja video- ja slaidipilti ning sarnaselt tavapärasele klassikoolitusele saate Teie koolitajatele esitada reaalajas küsimusi.
Veebiosaleja boonus!
Otseülekanne salvestatakse ja veebis osaleja saab koolituse salvestise, mis on järelvaadatav 30 päeva jooksul alates koolituse toimumisest Addenda e-akadeemias. Koolituse salvestis on personaalseks kasutamiseks ning pole jagatav kolmandatele isikutele. Kolmandatele isikutele on e-akadeemas salvestise vaatamine vastavalt kehtivale hinnale ning väljastame sellekohase koolitusarve.
Arenguvestlus on korrapärane ja usalduslik vestlus, mis aitab juhil parimal kombel ühitada inimese personaalsed teadmised, oskused, eesmärgid, võimed, loovuse, hoiakud ja ambitsioonid organisatsiooni eesmärkidega ning nende arengule kaasa aidata.
Koroonaga kaasnenud kriis on teinud suured muudatused organisatsioonide töökorraldusse ning inimesed on hakanud oma tööd ja töömotivatsiooni ümber mõtestama. Kriis on mõjutanud negatiivselt paljude inimeste vaimset tervist. Üks-ühele peetavad vestlused on seetõttu muutunud veel olulisemaks kui varem.
Koolitusel saab muuhilgas teada, millised teemad on kriisiaja tõttu muutunud arenguvestlustel veel olulisemaks ning kuidas teha arenguvestlusi kui töö toimub distantsilt?
Sihtrühm:
Personalijuhid, personalitöötajad, ettevõtete juhid, keskastmejuhid ning kõik, kellel tuleb läbi viia arenguvestluseid.
Teemad:
- mis on arenguvestlus ja selle eesmärgid
- mida annavad arenguvestlused vahetule juhile, töötajale ja organisatsioonile tervikuna
- milline on hea arenguvestlus
- milliseid teemasid arenguvestlusel käsitletakse
- millised teemad on kriisiaja tõttu muutunud arenguvestlustel veelgi olulisemaks
- kuidas arenguvestlust ette valmistada ja läbi viia
- kuidas teha arenguvestlusi kui töö toimub distantsilt
- kuidas luua süsteemset arenguvestluste protsessi
Koolituse täies mahus läbinud osalenule väljastatakse tõend. Tõendi väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine täies mahus ning koolitusarve tasumine. Erandkorras võib osaleja saada koolituse läbimist tõendava dokumendi, kui on läbinud õppekavast vähemalt 90%.
Õpiväljunditena koolituse läbinu:
- teab, milline on hea arenguvestlus
- teab arenguvestluse protsessi – oskab arenguvestlust eesmärgistada, ette valmistada ja läbi viia
- teab, milliseid teemasid arenguvestlusel käsitletakse, ja millistest tuleks hoiduda
- teab, millised teemad on kriisiaja tõttu muutunud arenguvestlustel veelgi olulisemaks
- teab, kuidas teha arenguvestlusi kui töö toimub distantsilt
- teab, mida arenguvestlused annavad vahetule juhile, töötajale ja organisatsioonile tervikuna
- oskab luua süsteemset arenguvestluste protsessi
Meetodid: loeng, harjutused ja arutelu.
Koolitaja:
Katrin Alujev, vabakutseline koolitaja ja terapeut
Katrin Alujev on vabakutseline koolitaja ja terapeut. Enne seda töötas Katrin 6,5 aastat Estravel AS personali- ja kvaliteedidirektorina. Eelnevalt aga 10 aastat TNT Eesti AS-s personali- ja kvaliteedijuhina. Mõlemas organisatsioonis vastutas Katrin nii teenindajate kui ka teiste töötajate hindamissüsteemide väljatöötamise ja rakendamise eest. Koolitusi on Katrin läbi viinud aastast 2001, millest suur osa on seotud just töötajate hindamise ning arenguvestlustega.
Maksumus sisaldab:
Praktilisi teadmisi, õppematerjale, elektroonilist tõendit ja kohvipause.
Koolitusfirma tutvustus
Addenda OÜ on erinevate valdkondade koolitustel keskendunud sihtrühma nii hetkelistele kui ka tulevikusuundi arvestatavatele vajadustele ning väärtustele. Addenda OÜ väärtustab oma koolitustelt saadud osalejate tagasisidet, mis on aluseks koolituste ning -programmide muutmiseks või täiustamiseks. Loen koolitusfirma kohta veel...