
ITIL 4® Foundation koos praktilise teenuste juhtimise töötoaga
Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse IT teenuste juhtimise tehnikaid, kontseptsioone ja tööriistu võimaldamaks organisatsioonidel parendada oma toimimist.
ITIL viimane versioon põhineb väärtuspõhisel juhtimisel ehk teenuse väärtuse süsteemil (Service Value System) ja sidususel teiste metoodikatega nagu Lean, Agile ja DevOps. Koolitus toimub alati koos sertifikaadieksamiga. ITIL® 4 Foundation kvalifikatsioon (sertifikaat) on eeltingimus järgmise taseme ITIL® koolituste läbimiseks.
Osa õppimisest toimub läbi osalejate kogemuste jagamise, mis võimaldab teiste headest töötavatest lahendustest eeskuju võtta.
Lisaks asjakohaste teoreetiliste teadmiste omandamisele saab iga osaleja oma teenuse või tootega praktiliselt läbi teha mitu harjutust ja lahendada ülesandeid eksami edukaks sooritamiseks.
Sihtgrupp. Koolitusele on oodatud kõik, kes:
- soovivad tutvuda teenuste juhtimise praktikatega;
- vastutavad IT teenuste arendamise, haldamise ja tarnimise eest ja need kes soovivad selles suunas karjääri teha;
- osalevad teenuste pakkumise (teenuse omanikud, analüütikud, arendajad, toote- ja projektijuhid, jt);
- omavad eelmist versiooni ITIL sertifikaati ja soovivad teadmisi uuendada.
Koolitus on suunatud nii IT juhtidele ja spetsialistidele kui ka teenuste juhtimisega vahetult kokkupuutuvatele äripoole esindajatele. Samuti sobib koolitus kõigile protsessijuhtidele.
Soovitav inglise keele oskus (B2 tasemel), kuna materjalid ja eksam on inglise keeles, koolitus ka praktikum eesti või inglise keeles.
Programm:
- Päev – ITIL 4® Foundation koolitus
- Tutvumine, sissejuhatus, eksamikorraldus
- Teenuste juhtimise võtmekontseptsioonid
- Teenuste juhtimise neli dimensiooni
- ITIL teenusute väärtussüsteem
- Valitsemine
- ITIL juhtpõhimõtted
- Päev – ITIL 4® Foundation koolitus
- Teenuste väärtusahel
- Pidev parendamine
- ITIL praktikad
- Eksamiks kordamine
- Päev – Teenuste juhtimise praktikum (KLASSIRUUMIS)
- Probleemi sõnastamine ja eesmärgistamine
- Sidusrühmade kaardistamine analüüsimine
- Äriarhitektuuri kirjeldamine
- Andmete kriitilisuse määramine
- Teenusprotsessi kaardistamine ja analüüsimine
- Väärtuspakkumise kirjeldamine
- Muudatuste planeerimine ja juhtimine
- Mõõdikute (KPI-de) seadmine
- Teenusleppe prototüüpimine
Koolituse läbinu:
- mõistab ITIL 4 teenuste juhtimise põhikontseptsioone;
- teab, kuidas ITIL 7 juhtpõhimõtet aitavad organisatsioonil omaks võtta ja kohanda teenuste juhtimise praktikaid;
- oskab kirjeldada teenuste juhtimise nelja dimensiooni;
- saab aru ITIL teenuse väärtuse süsteemi (Service Value System) eesmärgist ja komponentidest;
- teab teenuse väärtusahela (Service Value Chain) tegevusi ja nende vahelisi seoseid;
- teab ITIL 34 praktikat, neist 15 praktika eesmärke ja põhimõisteid ning mõistab detailselt 7 praktikat;
- omab praktilist kogemust teenuse-toote arendamisel.
Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 27 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 10 tundi). 3. päev ainult klassiruumis.
Hindamismeetod: Sertifikaadieksam (tehakse iseseisvalt).
Hindamiskriteerium: Eksamil on 40 valikvastustega küsimust, millest 26 (65%) peab vastama õigesti eksami edukaks läbimiseks.
Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse ja eksami edukal sooritamisel sertifikaadi.
Koolitaja:
Evelin Kasenõmm
Konsultant ja koolitaja, BCS Koolituse partner. ITIL Foundation, ITIL RCV, ITIL OSA, Certified Trainer sertifikaadid.
Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke.
Koolitusfirma tutvustus
BCS Koolitus on Eesti juhtiv IKT valdkonna koolitus-, projektijuhtimis- ja konsultatsiooniettevõte. Loen koolitusfirma kohta veel...