Koostöö keeruliste meeskonnaliikmetega: manipulatsioonid
Koolituse eesmärgiks on aidata märgata manipulatsioonide võtteid ja tehnikaid ning selgitada, kuidas manipulatsioonide ahelat meeskonnas või töös keeruliste klientidega lõpetada.
Sihtrühm:
kõik juhid ja spetsialistid, kes puutuvad töösituatsioonides kokku keeruliste klientide või manipulatsiooniga meeskonna siseselt
Programm:
- 9.50 – 10.00 Kogunemine veebikeskkonda
- 10.00 – 12.00 Töö keeruliste klientidega: manipulatsioonid
- Miks manipulatsioonid toimivad?
- Enam levinud manipulatsioonide viisid
- Kuidas teha vahet hea tahtlikul mõjutamisel ja manipulatioonil?
- Pinged kliendisuhtluses ja meeskonnas
- Keerulised kliendid – kuidas hakkama saada?
- Konfliktid teeninduses ja kliendisuhtluses
- Kuidas läbirääkimised aitavad?
- Kuidas lõpetada manipulatsioon?
- 12.00-12.15 Sirutuspaus
- 12.15-14.00 Koolitus jätkub
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi teabepäeva programmis ja ajakavas!
Koolitaja:
Katrin Roosileht koolitaja ja psühholoog
Katrin on lõpetanud psühholoogia eriala Tartu Ülikoolis ning näitejuhtimise eriala Tallinna Ülikoolis. Lisaks on ta õppinud psühhodraama lavastajaks Tallinna Psühhodraama Koolis ning tegutseb psühhodraama gruppide juhendajana. Koolituste läbiviimisel kasutab Katrin aktiivselt oma varasemas elus omandatud näitlejakutset ja töökogemusi VAT teatris ja Nukuteatris, kaasates inimesi aktiivsesse tegevusse ning leides igaühele just tema jaoks sobiva õppimisviisi. Katrinil on suurepärane omadus liituda grupiga, saavutada hea kontakt koolitusel osalejatega ning tänu tema suurele empaatiavõimele oskab ta igale osalejale pakkuda just selliseid suuniseid ja teejuhiseid, mis igas konkreetses olukorras töötavad kõige paremini.
Koolitusfirma tutvustus
Ootame teid meie avatud õppepäevadele või küsige sisekoolitusi. Koolitused toimuvad sõbralike hindadega! Loen koolitusfirma kohta veel...