Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Efektiivne probleemilahendus teeninduses

Koolituse eesmärk on arendada kliendikeskse teenindamise ja probleemide lahendamise oskust nii isiklikel kohtumistel, kirjalikult kui ka telefoni teel.

Koolituse põhirõhk on probleemilahenduste leidmisel teeninduses ja sellel, kuidas keerata probleemid võimalusteks, muuta teenindaja mõttemustreid ja  kõige keerulisemad kliendid rahulolevaks. Koolituse tulemusena oskab osaleja analüüsida oma tegevust erinevates probleemsetes olukordades ning oskuslikult lahendada probleeme ja tekkida võivaid konflikte klientidega, pidades silmas organisatsiooni, kliendi ja teenindaja huvisid

Sihtrühm:
Kõik asutuste ja ettevõtete töötajad, kellel on otsene kontakt kliendiga.

Teemad:

  • Teenindaja suhtlemisstiilid erinevates probleemsituatsioonides.
  • Tüüpilised vead probleemide lahendamisel.
  • Negatiivsete väljendite ja kehakeele muutmine positiivseks.
  • Probleemide lahendamise võimalused (domineerimine, vältimine, kohandumine, kompromiss).
  • Probleemide edukas lahendamine (nii vahetul suhtlusel kui ka kirja ja telefoni teel) ning nendest õppimine.

Koolitaja:
Anne Roosipõld on töötanud nüüdseks juba 16 aastat õppejõuna-koolitajana, viimased 11 aastat Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor, kus loeb aineid klienditeeninduse, organisatsioonikäitumise, teeninduspsühholoogia, tarbijakäitumise, etiketi, rahvuskultuuride erinevuste, toitlustusettevõtete töökorralduse ja andragoogika teemadel.
Annel on värsked teeninduskogemused USA-st, kus ta viibis seoses oma doktoritöö kirjutamisega kokku 1 aasta. Kuna Anne on reisihuviline, siis on ta tänaseks külastanud juba ca 60 erinevat riiki ning lahtiste silmadega jälginud ja analüüsinud erinevate maade teeninduskultuuri.

Lisainfo:
Autoga tulijatel on ligipääs nii Tammsaare tee mõlemalt suunalt kui Rahumäe teelt.
Parkida on võimalik 2 tundi tasuta Tammsaare Ärikeskuse ees, seejärel iga järgnev pooltund 0.60 €. Kesklinnast saab meie juurde bussidega 20, 20A (peatus Sõjakooli) ja 23 (peatus Tuisu).
Õismäelt, Mustamäelt ja Lasnamäelt bussiga 13 (peatus Sõjakooli).

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Addenda OÜ on erinevate valdkondade koolitustel keskendunud sihtrühma nii hetkelistele kui ka tulevikusuundi arvestatavatele vajadustele ning väärtustele. Addenda OÜ väärtustab oma koolitustelt saadud osalejate tagasisidet, mis on aluseks koolituste ning -programmide muutmiseks või täiustamiseks. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Efektiivne probleemilahendus teeninduses

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.