Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Klienditeenindus kui äritegevuse funktsioon

Koolituse eesmärk on anda sihtrühmale praktilised teadmised, kuidas olla hea klienditeenindaja. Õppida tundma klienti ja tema vajadusi. Eneseanalüüs ja käitumine konfliktsetes situatsioonides. Kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas.

Sihtrühm:
Osalema on oodatud kõik huvilised, teenindus- ja tootmisettevõtete klienditeenindajad, klienditeeninduse eest vastutavad töötajad, vahetuste vanemad, administraatorid, sekretärid jt.

Teemad:

  • I koolituspäev: Teenindusühiskond
    • Teeninduse olemus ja mõiste
    • Teenindusala
    • Teeninduskultuur
    • Tooted ja teenused kättesaadavus
    • Müügi suurendamine läbi koostöövõrgustiku
  • II koolituspäev: Teenindaja ja klient
    • Klienditeenindaja roll
    • Neli erinevat teenindajatüüpi
    • Teenindaja väljendusoskus
    • Kliendirühmad ehk segmendid
    • Kuidas saavutada kliendirahulolu?
    • Kuidas kliendist teha koostööpartnerit?
  • III koolituspäev: Teeninduse kvaliteet
    • Kontakti loomine
    • Teenuste osutamine
    • Kontakti lõpetamine
    • Järeltegevused
    • Teenindaja kutse- eetika
    • Teenindaja tööpinge ja stressi vähendamine
    • Klientide turvalisus

Õpiväljundid:
Koolituse tulemusena osaleja  saab teadmised ja oskused heast klienditeenindusest kaubandus- ja teenindussektoris. 

Meetodid: loeng, praktilised ülesanded, grupitööd, arutelu, iseseisev töö.

Koolitaja:
Lea Tõruvere on lõpetanud müügikorralduse eriala ning omandanud rakenduskõrghariduse kaubandusökonoomikas. Ta on töötanud aastast 2007 kaubandussektoris, liikudes järest edasi – saalitöötaja, letitöötaja, kassapidaja, kaubakategooria juht, vanem väljapanekute spetsialist ja koolitusjuht. Hetkel töötab Lea müügiesinaja, mille käigus peab suhtlema erinevate kaupluste personaliga, kus näeb kaubandussektori tööd terviklikult. Samuti on ta tegev eraettevõtluses.

Lisainfo:
Koolituse hind sisaldab: auditoorne koolitus, õppematerjalid, tõend/tunnistus, kohvipaus.
Iseseisva töö (essee “Mina teenindajana”) esitamise korral väljastatakse tunnistus.
PS! Juunika Koolitus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostöö partner.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Juunika Koolitus OÜ. Täiskasvanute koolitusasutuse Juunika Õppekeskuse põhitegevusala on täiskasvanute koolitamine. Koolitustegevusega alustasime 1997. aastal Tartus. Täna korraldame koolitusi üle Eesti kõigis maakondades. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Klienditeenindus kui äritegevuse funktsioon

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.