Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kriisikommunikatsioonipraktikum – kuidas kriisist võitjana välja tulla?

Koolituse eesmärk on omandada teadmised kriisikommunikatsiooni olemusest ning praktilised oskused kriisidega toimetulekuks.

Hiinlased kirjutavad kriisi kahe hieroglüüfiga, millest üks tähendab ohtu ja teine võimalust. Ohule ja võimalusele praktikumis keskendumegi – kuidas vältida kriisis peituvaid karisid ja tabada ära võimalus? Samuti keskendume kriisi põhialustele – kuidas kriisi infomüras juhtroll võtta ning kriisist kiiremini taastuda? Lisaks teeme läbi praktilised harjutused kriisiga toimetulekuks.

Sihtgrupp:
Kommunikatsiooni- ja turundusjuhid ning -spetsialistid, tipp-,  keskastme-  ja esmastasandijuhid ning kõik teised, kes puutuvad kokku kriisiolukorras kommunikatsiooni juhtimisega.

Programm:

  • 9.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00-11.30 Millised on kriisikommunikatsiooni eripärad?
    • Millised on kriisi eripärad?
    • Millised on kriisikommunikatsiooni eripärad?
    • Kas kriisist võib ka võita või on ainult kaotada?
  • 11.30-11.45 Kohvipaus
  • 11.45-13.15 Praktilise kriisiolukorra läbimängimine
    • Harjutame läbi ühe praktilise kriisiolukorra.

Meetodid: loeng, arutelu, praktilised harjutused.

Õpiväljundid:
Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab, kuidas kriisi ära tunda;
  • teab, millised on kriisi erinevad astmed;
  • oskab kriisiolukorras juhtida kommunikatsiooni.

Koolitaja:
Kadri LainasKadri Lainas on sõnumiagentuuri Akkadian partner ja üks asutajatest. Varasemalt töötanud Prisma Peremarketi turundus- ning kommunikatsioonidirektorina, aidates kaasa ettevõtte hüppelisele turuosa kasvule ning kõige kõrgema soovitusindeksiga kaupluseketi kuvandi loomisele. Võitnud aasta turundusteo Grand Prix. Töötanud tootejuhina kommivabrikus Kalev ning konsultandina kommunikatsioonibüroos Jugaste, Liiva ja Seimann. Seisnud vastakuti erinevates ettevõtetes väga erinevate ja mitmepalgeliste kriisidega. Omandanud korporatiivkommunikatsiooni teadusmagistri ühes Euroopa parimas majanduskoolis Rotterdam School of Management.

Lisainfo:
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, koolitusmaterjale, tõendit. Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kriisikommunikatsioonipraktikum – kuidas kriisist võitjana välja tulla?

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.