IT-spetsialistide tulemuslikum töö läbi efektiivsema kliendisuhtluse ja meeskonnatöö
Koolituse tulemusena saavad osalejad teadmised ja praktilised oskused professionaalsest klienditeenindusest, kasvanud teadlikkuse tulemuslikust suhtlemisest ja enesekehtestamisest, oskuse lahendada probleemseid situatsioone ja efektiivselt käsitleda erinevaid klienditüüpe, ülevaate IT-spetsialisti kui klienditeenindaja rollist, efektiivsest ajaplaneerimisest ja meeskonnatööst.
Sihtgrupp:
IT spetsialistid, IT-juhid, tiimijuhid, tehnilise toe töötajad, arendajad, projektijuhid, helpdeski töötajad, kliendihaldurid.
Programm:
- Klienditeenindus konkurentsivahendina
- Klientidega suhtlemise põhimõtted
- Hoiakute ja rolliootuste analüüs
- Teenindusstiilid
- Teenindusstandard
- Sisekliendisuhtlus
- Tulemustele orienteeritud suhtlemine
- Kehtestamisoskused
- Meeskonnatöö
- Konfliktsituatsioonide lahendamine
- Erinevate klienditüüpide käsitlemine
- Efektiivne ajaplaneerimine
- Tehniliste vahendite kasutamine, sh telefonisuhtluse spetsiifika
- Aktiivne kuulamine, küsimuste esitamise oskus
Koolituse tulemusena saavad osalejad:
- teadmised ja praktilised oskused professionaalsest klienditeenindusest,
- kasvanud teadlikkuse tulemuslikust suhtlemisest ja enesekehtestamisest,
- oskuse lahendada probleemseid situatsioone ja efektiivselt käsitleda erinevaid klienditüüpe,
- ülevaate IT-spetsialisti kui klienditeenindaja rollist, efektiivsest ajaplaneerimisest ja meeskonnatööst.
Meetodid: learnig by doing.
Koolitaja:
Karmen Ruut, BCS Koolituse partnerlektor. Klienditeenindus, müük, projektijuhtimine, meeskonnatöö, läbirääkimisoskused, sekretäri töö- ja teeninduskultuur, dokumendihaldus, personalitöö.
Koolitusfirma tutvustus
BCS Koolitus on Eesti juhtiv IKT valdkonna koolitus-, projektijuhtimis- ja konsultatsiooniettevõte. Loen koolitusfirma kohta veel...